Pearl Syncussion sy-1

Status
Please reply by conversation.

rombraz

Organisch
Lid sinds
5 Maart 2005
Berichten
2.214
Deze zoek ik al geruime tijd. tja wordt veel gevraagd hier op het forum mocht iemand hem kwijt willen of een tip ergens, in het buitenland ook geen probleem dan hoor ik het graag.
 
re

re

En vet is tie! xtra mods : 2 x finetuning d.m.v een potmeter 2x seperated out en 2 x cv in .. Thanx Koediman!
 
re

re

Okey ga ik nu even checken zitten er naast iedere cv input ook een schakelaartje bij jou?
 
en ook hier komt er 1 in de post!

als bewijs dat ook op marktplaats nog wel ns wat te vinden is voor een prikkie :)

:mexico:
 
Origineel geplaatst door koediman
ik heb ook gelijk even gekeken maar de input heet dus "tune", volgens mij zou die met cv aan te sturen moeten zijn. en nee, daar zitten geen schakelaars bij.

hij werkt wel bij mij wel alleen als ik hem achter de x0xb0x heb dan werkt de cv wel alleen de gate niet ,die werkt wel weer als ik de output van de x0xb0x gewoon als trigger in gebruik.

Nu gooi je ook de x0x door de syncussion werkt als een soort filterbank., het werkt ook als ik de cv van de x0x pak en een trigger uit de 808.

Nu moet k het volume opgengooien van de x0xb0x en werkt perfect, alleen apart dat die gate uit van de x0xb0x niet werkt op andere bakken wel ik zal hem zo eens achter de mac beth gooien(heeft strigger out) of de cs30 die heeft ook een sequencer.
 
Origineel geplaatst door 154
en ook hier komt er 1 in de post!

als bewijs dat ook op marktplaats nog wel ns wat te vinden is voor een prikkie :)

:mexico:

Wat heb je ervoor betaalt dan?
 
Origineel geplaatst door rombraz
hij werkt wel bij mij wel alleen als ik hem achter de x0xb0x heb dan werkt de cv wel alleen de gate niet ,die werkt wel weer als ik de output van de x0xb0x gewoon als trigger in gebruik.

Nu gooi je ook de x0x door de syncussion werkt als een soort filterbank., het werkt ook als ik de cv van de x0x pak en een trigger uit de 808.

Nu moet k het volume opgengooien van de x0xb0x en werkt perfect, alleen apart dat die gate uit van de x0xb0x niet werkt op andere bakken wel ik zal hem zo eens achter de mac beth gooien(heeft strigger out) of de cs30 die heeft ook een sequencer.

Als je'm idd zo als synth kunt gebruiken is dat helemaal te gek natuurlijk. alleen je filterbank opmerking begrijp ik niet zo goed. ik gooi ook weleens de 303 er als trigger doorheen voor wazig effekt maar dat is totaal geen filterbank achtig iets wat er dan uitkomt.
 
ja, weet alleen niet of ie het doet(komt van zolder-verhaal, wist niet wat het was...)

zit wel in het originele tassie, altijd leuk

ach, het was wel goed want ik begon net een ongelovelijke hekel aan marktplaats te krijgen met norse verkopers, leipe bieders en vooral veel bieden en geen reactie krijgen

moe was ik er van, moe!

nu niet meer

;)
 
Origineel geplaatst door koediman
Als je'm idd zo als synth kunt gebruiken is dat helemaal te gek natuurlijk. alleen je filterbank opmerking begrijp ik niet zo goed. ik gooi ook weleens de 303 er als trigger doorheen voor wazig effekt maar dat is totaal geen filterbank achtig iets wat er dan uitkomt.

Ja dat bedoel ik ook niet ik wist alleen ff geen andre manier om het uitteleggen:) maar je hoort het wel als ik aan de reso of env /tune loop te klooien
 
Origineel geplaatst door 154
ja, weet alleen niet of ie het doet(komt van zolder-verhaal, wist niet wat het was...)

zit wel in het originele tassie, altijd leuk

ach, het was wel goed want ik begon net een ongelovelijke hekel aan marktplaats te krijgen met norse verkopers, leipe bieders en vooral veel bieden en geen reactie krijgen

moe was ik er van, moe!

nu niet meer

;)
echt goeie deal gast! de mijne komt uit australie met invoerrechten kwam ik op 480 euro. maar is het ook dik waard ik was al heel lang op zoek, veel plezier ermee zal het wel doen denk ik ik weet van Boemtsjak dat ze goed zijn gebouwd en makelijk zijn te repareren mocht er iets stuk gaan.
 
Het is de weledelgestrengde heer boemtsjak die me voor het eerst zon apparaat voorzette, heb echt als een blije kleuter staan stuiteren. Goeie psychologische zet ook, ik was mn overleden 909 die ik kwam brengen al weer even vergeten =(

Was die van jou? paar maanden terug?

Wat een afgrijselijk dikke bak, mein gott
 
Origineel geplaatst door 154
Het is de weledelgestrengde heer boemtsjak die me voor het eerst zon apparaat voorzette, heb echt als een blije kleuter staan stuiteren. Goeie psychologische zet ook, ik was mn overleden 909 die ik kwam brengen al weer even vergeten =(

Was die van jou? paar maanden terug?

Wat een afgrijselijk dikke bak, mein gott

Welke was van mij?

iig geen 909 en ook geen syncussion
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top