Dus opnieuw beginnen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Best alle draadjes 'ns doormeten.
Ik heb zelf geen enkele kennis van elektronica etc :)
 
Ik ben eruit waar het aan ligt. De sync converter :(
Ik had gister een Xbase thuis staan. Die liep slave mee met monomachine en vanuit de dinsyncout van de xbase naar de 808 en je raad het al. Perfect sync :okdan:

Nee ik ga geen Xbase kopen :stupid: maar er komt een andere betere converter aan. Tot die tijd is het dus ff wachten.
 
TR-727 in da house

TR-727 in da house

Voorlopig is het laatste speeltje binne :bekdicht:
Ik ben er iig erg blij mee. Serialnummer op doos en machine corrensponderen. Origineler kan het bijna niet. De 727 is in werkelijke nieuwstaat. Prijs: 98euro via Ebay IT.
 

Attachments

  • 727.jpg
    727.jpg
    340,1 KB · Bekeken: 65
Laatst gewijzigd:
Jomox is rocksolid, en een goede sync converter. hij stuurt mijn mooie tr606je perfect de clock door. Ook een erg vette bak trouwens die Jomox. Voor het geld een ware toevoeging aan een techno/house setup.
 
Begrijp me niet verkeerd. maar ik heb totaal geen intersse in een Xbase. Sunsyn lijkt me wel weerwat maar ik denk dat ik de Xbase aardig heb gedekt doormiddel van een 909 en 808 aan te schaffen.

En idd de jomox is hele goede analoge drum comp. Toen die hier ff stond vond ik hem wel er lekker in combo met de synths.
 
Nice, die 727 in doos. Ik gebruik mijne eigenlijk nooit. ALs ik een bonga of shaker nodig heb, zit de 727 sample set in m'n mpc. Ik geloof dat die 727 van mij niet wilde syncen via midi.
 
:D Ik ben er klaar mee :D

Mijn missie om mijn setup volledig om te gooien en is naar mijn idee erg geslaagd.
Lang sparen heeft me beloond en het resultaat staat hieronder.
Iig iedereen weer bedankt voor steun en toeverlaat en tracks zullen gepost worden in nieuwe topics/threads.

:slotje: Mod, het mag op slot! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top