Synthforum stopt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.874
Ik kreeg dit verontruste bericht zojuist mee van Craz die er al langer mee in z,n hoofd speelde, de servers kunnen het niet meer aan, ook zal er voorlopig geen alternatief komen vanuit Synthforum Stichting Nederland, daar het teveel kost om de servers draaiend te houden, de google ads zo goed als niets opleveren, en subsidie niet mogelijk is...

Ik en andere leden hadden al aangeboden om te doneren, maar dat wordt helaas niet geaccepteerd, omdat het niet mogelijk is een officiƫle rekening te openen voor een zo goed als niet officiƫle stichting.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop dat jullie mee verhuizen naar www.gearslutz.com
 

Attachments

  • rip sf.jpg
    rip sf.jpg
    21 KB · Bekeken: 89
ja, laat dit aub een 1 april grap zijn. synthforum is de belangrijkste site op internet, ik zou gek worden zonder.
 
Synth forum stopt !!!!!

Synth forum stopt !!!!!

ECHT NIET DONDERS JONG !!!!! IS 1 APRIL GHEHE

:(

maar ik zou niet verbaast zijn, misschien komt er wel een vervangend forum.
en we kunnen altijd verder kijken:walker:
 
Origineel geplaatst door C738
Ik hoorde dat craz een monnik was geworden?

hee, dat heb ik ook gehoord, zit die niet de komende 7 jaar in tibet of zo? schijnt ook verfilmd te gaan worden.
 
Origineel geplaatst door synthmann
ja, laat dit aub een 1 april grap zijn. synthforum is de belangrijkste site op internet, ik zou gek worden zonder.

Hehe. Ik kom hier graag, maar 'de belangrijkste site op internet' gaat me wat ver :D

Maar goed. Leuke 1 april grap :p

Groeten Sioux
 
Grapjes maken op 1 April is net zo stoer als op 2e Paasdag naar de meubelboulevard gaan.

Not!
 
de servers kunnen het niet meer aan

Dat is het enige wat mischien waar kan wezen, en geen grap is.
De boel is soms zo traag als dikke str*nt.

Ach......lekker veel bezoekers en treads is ook wat waard ;)
 
Origineel geplaatst door Septic
Grapjes maken op 1 April is net zo stoer als op 2e Paasdag naar de meubelboulevard gaan.

Not!

:okdan:
 
Ik haaaat 1 april :(

en dit soort grapjes ook:r :stupid :erm:
 
Ach, als het geen grap was geweest waren veel mensen misschien weer eens toegekomen aan het maken van muziek...
....of de werkzaamheden waar hun werkgever ze voor vergoedt. ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top