Return of the S950

Ik heb er een potje van gemaakt.

Connector verkeerdom gesoldeerd en getest en hoppa...display kaan de kleautuh.
Maar goed...shit happens.
Nieuwe display bestellen en een tweede poging wagen zal wel leiden tot de oplossing want het display wat er nu in zit werkt in principe wel (maar 75% van de karakters doet het niet meer :P)
 
Ik heb er een potje van gemaakt.

Connector verkeerdom gesoldeerd en getest en hoppa...display kaan de kleautuh.
Maar goed...shit happens.
Nieuwe display bestellen en een tweede poging wagen zal wel leiden tot de oplossing want het display wat er nu in zit werkt in principe wel (maar 75% van de karakters doet het niet meer :P)

vriend van me heeft identiek hetzelfde voor gehad
nou, laat het een les wezen voor anderen die het proberen :geslaagd:
 
Het is nu een maand en 5 dagen verder.
Nieuw display van dezelfde leverancier was een tijdje geleden al aangekomen.
Ik heb het er vandaag ingezet met de juist connector stand :P

En hoppa...werkt als een trein!
 
Ik heb ook zo'n scherm besteld en inmiddels in mijn bezit, en voor dat ik hem er in ga zetten (en na de doom-scenario's ;) ), toch nog een paar vragen.

Hoe 'om' moeten de connectoren dan?
Moet de connector net zo om als dat ie zat? (misschien open deur, maar toch maar even voor de zekerheid vragen)

En wat betreft die 2 draadjes voor de led power? Hiervoor gebruik je dus bestaande draden. Als je recht van voren tegen die 2 draadjes aankijkt, net als op de foto van Jop, gaat dan het bovenste draadje naar pin 15 of 16?

Thanks!
 
Ok, ik loop lekker te klooien met deze mod. Alles wat ik fout kon doen heb ik fout gedaan. Handig :D

Maargoed even een vraagje:
Kan de s950 eigenlijk functioneren zonder scherm? Dus zeg maar als ik geen schermpje aangesloten heb, dan zou dit het toch gewoon moeten doen? Of start de s950 gewoon niet verder op als die merkt dat er geen scherm aangesloten zit?
 
Back
Top