Nieuwe midi keyboard/controllers..

tomshy

Nieuwkomer
Lid sinds
29 november 2006
Berichten
6
Locatie
Ieper
Hoi,

weet er toevallig iemand of er niet weldra nieuwe midi keyboards controllers uitkomen:
zoals vb: de EMU Xboard 49, M-audio Oxygen 25 ............

omdat deze nu toch al een tijd bestaan en ik dacht nu het die expo geweest is er mss nieuwe modellen zullen uitgebracht worden, want ik zou me eentje aanschaffen, maar ben bang dat dan na een maand het nieuwe model er is...

weten jullie hier misschien meer over, dus over de midi keyboards met controllers zoals ik zeg nu maar wat de EMU Xboard 49 V2 bijvoorbeeld :) ofzo... of blijft men echt vele jaren met hetzelfde model... ???

hopend op enkele antwoorden,

MVG,
Tom.
 
Oei net even prijskaartje bekeken van de pcr500 dus ik zoek 49key. 285euro exc btw, is me wat te veel, ik ben beginner. Ik dacht toch eerder aan EMU en M-audio..

Maar ik heb men oog laten vallen op de Novation Remote Le 49, mss iemand die hiermee ervaring heeft of over gehoord etc etc... spijtig dat er geen audio in plug op is, maar is dat noodzakelijk (veel gebruikt..)..
Nou dus ja wat denken jullie over dit keyboardje of zijn er veel beter met meer op voor zelfde of minder prijs.

En ja dan hoef ik ook nog een audio/interface zeker... mijn max buget is zo'n 250 euro voor alles dan samen hé.. (krijg alles wel zonder btw).
 
Back
Top