electronic music

Metroid

MarkID
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
543
Locatie
Zwijndrecht
Heya metroid,

Shikanse: lekker ritme, lekker hoe later de gefokte toms (neem ik aan) opkomen en pannen. De syntsound die er bij komt op de 1:53 vind ik dan weer minder, klinkt iets te scherp en de melolijn is wellicht iets te simplistisch. Maar klinkt al erg lekker!

Darkfriend: opent lekker duister, sommige van de percusieve elementen vind ik niet helemaal ok (de hat oa) en ik mis een duidelijkere kick (shoot me!). Ik luister hem dan ook ff niet uit (na veel skipwerk moet ik concluderen dat er genoeg leuke elementen inzitten)

Impro: lekker duister sfeertje weer. Toch verwacht ik een vette kick die er helaas niet is.


Kortom: lekker duistere tracks maak je

:D
 
thanks spookkoops voor je goede fedback. Vind de tracks zelf ook wel aardig maar kan erg veel aan worden opgeknapt.
Wat betrefd de kick dat hoor ik wel wat vakker hahaha ben altijd voorzichtig met het inbrengen van een stevige kick gezien ze soms ook heel overheersend kunnen zijn vandaar de wat rustige kicks.
greetz en nogmaals bedankt voor je feedback zal zeker de tracks opnieuw opnemen en bewerken.:)
 
ook even wat kritiek geven:D

shikanse: lekker wel :) mix klinkt wel niet altijd even duidelijk hier, maar ik luister niet op monitors dus mischien moet je het een keer vragen aan iemand die dat wel doet ;)
synthje is idd wat simpel zo, zou het misschien wel vet vinden als je dat lijntje bijvoorbeeld een tel (of gewoon een aantal steps) korter maakt en zo laat loopen, zodat het altijd een stukje opschuift tov de rest van je track (als je begrijpt wat ik bedoel, en als het technisch kan nutuulk) of anders gewoon een hoop keer variëren
en misschien nog een klein beetje extra distortion over;)

darkfiend: lekkere intro, kick is idd niet zo duidelijk, is meer een soep van laag, gewoon een stuk kortere decay zou al helpen denk ik:) en in het begin hier en daar die hihats (nu op de tegentel) wat variëren en wat laten roffelen ofzo (hoor nu dat dat in het midden al meer gebeurt)
kick die er net na het midden inkomt is stuk beter qua duidelijkheid, misschien nog een tikje harder:)
lekker vaag gepiel tussendoor ook:) en genoeg verschillend om het interessant te houden
vind het wel nogal bruusk hoe ergens voor het einde die "pad" sound opeens compleet plaats maakt voor een baslijn

impro: lekker sfeertje :) die hihats mogen van mij wel wat zachter, maar is misschien ook smaak, hou niet van al te veel hoog;)

hoop dat je der wat aan hebt zo
 
Thank pocketzip weer een goede feedback gozer. Wat betrefd de tracks zoals ik je al in de mail had aangegeven ik vind ze zelf erg cool maar eigenlijk zijn het niet echt afgemaakte tracks wil ze nog opnemen in cubase en dan geheel aanpassen en doormiddel van vst's een en ander toevoegen.
Ik zal dit binnenkort gaan doen gezien ik vaak eerst op mijn electribes programmeer en dan met midi alles in cubase opneem en dan eigenlijk het ga aanpassen.
Het was een beetje live gepiel en dus minder mogenlijk heden.

Wel tof voor je reactie. Wel jammer dat er zo weinig mensen reageren. Blijkbaar valt hetr niet zo in de smaak. Niet erg smaken verschillen.
 
:biertje: Hey Metroid

Wazzup ..

dope muziek maak je gozer ... zit hier redelijk van de kaart te weze mede dankzij jouw muziek !haha
Veel freaky elementen .. en duistere sfere ... :okdan:
Lekkere vieze bass synths ..


Goed bezig ..
 
Morge Mtech,

Tijd niet gesproken alles OK?? Hier alles goed muziek wat op een laag pitje altans veel gepiel maar niet echt een track ofzo. Ben overigens wel weer begonnen met een echte track te bouwen.

Thanks voor je feedback vond ze zelf ook wel leuk tezijn niet echt tracks maar zie het zelf als lange LOOPS met wat variatie hahaha kan ook lekker zijn.

Op naar nieuwe tracks
 
Back
Top