Niet echt een track maar...

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
...een beetje oefenen met mijn liveset na een maandje geen muziek maken!

download um hier!

't is een dikke 40 minuten, oordeel voor jezelf! Alles in 1 take in elkaar gemixed op mijn 16 chn. mackie...

enjoy!

-C-

oja.. fuck wordperfect house
 
Oh heb ik deze net live gehoord ?
Dan ga ik m maar even downen, was een best dik setje !
joh
joh
joh
joh
joh
joh
 
Origineel geplaatst door Franz.K.
Oh heb ik deze net live gehoord ?
Dan ga ik m maar even downen, was een best dik setje !

jep :D

-C-
 
66 keer bekeken en maar 1 reactie? Kom op luitjesss, ik wil es wat (opbouwende / onderbouwde) kritiek!

:D

-C-
 
Yo!

Heb je set compleet gehoord. Om eerst negatief te beginnen staan in het begin sommige sounds veelste hard! de set evolueert naar meer mijn smaak naarmate het verloop en zeker tot aan de helft was het pas voor mij meer een plezier om naar te luisteren. De set is naar mijn inzien goed in elkaar gezet met genoeg variatie en met prima overgangen, alhoewel die edit-overgangen wel minder kon. Je muziekstyle spreekt mij wel aan en zeker met de effecten over het geheel voegt het zeker veel toe.

Kortom een prima set wat misschien met wat minder tracks kon en wat beter mixen. Nice!
 
Origineel geplaatst door chosenminder
alhoewel die edit-overgangen wel minder kon.

dit is 1 take he? ;) maar bedankt voor je reactie! Dr is zeker nog een hoop sleutelwerk nodig voordat het soepel loopt :)

-C-
 
en......

geluisterd!

sounds en setup vind ik zeer ok. ik ben benieuwd wat ik zou maken met dezelfde setup. zoals hierboven staat je mixing skills iets meer aantrekken. sommige stukken zijn mijn smaak andere niet. Ik vind um ook iets te robot, af en toe de funk er in laten vloeien kan geen kwaad.

liked it and keep up the good work.

:dj:
 
Back
Top