[weird techno] Ramtha - Nolankathr

spookkoops

Plaats voor een geweldig
Lid sinds
4 december 2005
Berichten
540
Locatie
Eext
Weird techno (om de term IDM dus maar te mijden)



hiero
 
Lekker man. Heeft wel iets weg van FSOL/Aphex.

Die radio sound hoort die zo of komt dat doordat het een mp3 is?
 
Origineel geplaatst door Brutal Bass
Met alle respekt maar..

Wat vind je wreed aan dit "nummer" ?
En welk geluid klinkt lekker in jou oren ?

Snap er niks van ..


BB

Ten eerste ieder zijn smaak, dat er mensen zijn die van de Jostiband houden dat kan ik niet begrijpen, maar ja er zijn er blijkbaar die horen er iets in wat ze aanspreekt.
De klanken passen goed bij elkaar,
Op de helft zo n beetje, klinkt heel massive, distortion over dat synthje heen, moest ik meteen denken aan
Mouse on Mars .
Die doen dat heel veel , klinkt altijd zo wreed!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cker in Distroia Voorbeeldje hier onder

http://www.youtube.com/watch?v=4PvcFOcm46Q



:doei: Bye bye
 
Thx voor de (overal) positieve comments. Ik heb in de tussentijd de track geupdate (zaten wat hickups in). Dat het niet iedereens cup-of-tea is kan ik begrijpen: voor mijzelf ben ik er tevreden mee aangezien ik de sfeer heb kunnen neerzetten die ik voor ogen had! Het was de muziek van oa Aphex Twin die mij er toe heeft gezet om muziek te maken dus om daar naar te verwijzen vind ik zeker een compliment! FSOL ken ik alleen maar van hun track "papua new Guinea" dus ik kan niet echt opmaken of die vergelijking strookt met mijn ideeen :). En wat de Radio-sound betreft: i'm still saving up voor goede monitoren maar bvb de "gebroken" strings (oa aan het eind) zijn opzettelijk (anders klinkt het wellicht te gepolijst)

En BB: ieder zo zn ding denk ik dan maar! Sommige mensen gaan helemaal los op Jan Smit of idd de Josti-band. Dat is nu het mooie van muziek dat eenieder er uit mag halen wat ie wilt.........Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar jouw tracks (louter en alleen om te weten vanuit welk perspectief jij het blijkbaar niets vind 8~ )


Greets!
 
mn laatste opmerking is trouwens niet bedoeld als sneer :)
 
Back
Top