Wat voor Sampler?! / Drumcomputer?!

Origineel geplaatst door Kraan
Ow, hahahaha. Ik heb nog even nagelezen waar je het woord 'passe' vandaan had. Maar dat was iemand anders zijn post.

Je intelligentie laat ook nogal te wensen over, aangezien je zijn vrij eenvoudig te begrijpen grap niet vat. Nou, laat me alsjeblieft nu niet nog meer onvriendelijke dingen zeggen. Daar heb ik namelijk een hekel aan. :mega:

Dat je arrogant bent dat is te lezen, knulletje. en ach dat je reageerd op iemand fout en hem oninteligent noemt geeft wel aan wat voor persoon je bent.

Nou knul voor straf geen nacht kusje voor het slapen gaan. Sesamstraat is trouwens allang afgelopen:doei:
 
Verder sluit ik me aan bij kraan. Topicstarter is nergens meer te bekennen, en Grossman moet het woord bescheidenheid maar eens nader gaan bestuderen

(misschien moet Grossman eens zoeken naar een luidspreker vst plugin, want die vieze hardware boxen zijn echt passé... )


dat onderste sluit ik me by aan ,...een luidspeaker of beter ns 10 wel de studio versie in vst vorm :stupid :confused: :okdan:
goed bezig
kraan jijook:D :slotje:
 
Origineel geplaatst door B.grosmann

Denk maar eens goed na wat ik zeg knul, en dan zal je ooit begrijpen wat ik bedoel. Jij houdt je te vast aan hardware en dat vind ik persoonlijk onverstandig. Ik wil niet lofend zijn over software. Maar als ik twee gasten op tv zie die een kamer volgebouwt hebben met hardware en er alleen house mee maken, doe je in mijn ogen iets fout. Het had goed koper gekunt.


hier is een officiele benaming voor, wist je dat ? afgunst luidt het woord.

je muziek klinkt inderdaad amateuristisch qua opbouw, geluiden, balans etcetera. is niet erg, maar ga dan niet hier lopen doen alsof jij alles ervanaf weet (en nu niet ontkennen) en de rest als kleuters beschouwt.



en ja, ik maak mijn muziek met hardware en ben daar vanaf gestapt omdat ik het steeds hetzelfde vond klinken.
 
Ik word een beetje opgewonden iedere keer dat B. het woord "knul" of "knulletje" in de mond neemt... :o:




Iemand anders trouwens opgevallen dat "Gros(s)mann" 'grote man' is in het Duits? Misschien toch een alter ego? Of zou dit echt zijn? :stupid
 
Origineel geplaatst door B.grosmann
daar heb ik een goede rede voor, die de meeste van jullie waarschijnlijk nog niet begrijpen

Laat horen die rede of heb ik iets gemist? Of heb je een goede reden om die rede niet te laten horen?

:D
 
Origineel geplaatst door R-ond

goed bezig
kraan jijook:D :slotje:

Ik heb me ingehouden hoor! :engel: Het is hier een net forum, met bescheiden mensen die elkaar graag willen helpen met goed onderbouwde adviesen. Toch?

Nou, ik ga even lekker op een korte vakantie. Tegen de tijd dat ik terug ben zal dit topic eindelijk wel eens gelockt zijn. Dus ik zeg ventje B., drink er 1 op mij van het weekend. (In je eentje waarschijnlijk :duivels: ).

:biertje:
 
Origineel geplaatst door B.grosmann
Ik zou helemaal geen hardware op dat gebied aanschaffen. Een goed geluidskaart en dat is het dan.
Ik heb alleen mijn muziek programma en een leger aan vst plugins. Hardware ben je na een tijdje zat, omdat het allemaal uiteindelijk hetzelfde klinkt. Dit heb ik van vrienden die wel hardware hebben aangeschaft en het nu nooit meer gebruiken. een softwarematig programma neem ook geen ruimte inbeslag, ja op je hardeschijf.

Nee, ik heb echt alleen een synth die ik aan sluit op mijn comp, twee belabberde boxen, maar een uitmuntend goed muziek programma. FL studio.
drumcomputers heb ik gedownload en bereik meer dan mijn vrienden die een echte drumcomp hebben. Het is beperkt en dat geld niet voor software.

Dit begrijp je misschien als je enkele jaartjes met je hardware hebt gespeelt.

bart

Hey bart!

Ik wilde een heeeeeel lang relaas typen om mijn liefde voor hardware uit de doeken te doen en waarom ik denk dat je het niet bij het rechte eind hebt dat hardware allemaal hetzelfde klinkt.

Maar weet je...

Je krijgt gelijk van me ;)

-C-
 
Lekker veel knoppen en niet zo met die RSI muis in de weer, daarom hou ik zo van Hardware.
 
ja maar ik heb toch zeker wel knoppen rsi, die spier die pijn doet als ik aan knoppen draai....
(zonder gefuck, toen ik net mijn synth had en mijn filterbank toen heb ik echt als een maloot, tot diep in de nacht lopen draaien wat resulteerde in pijnlijke draaispieren)maar ja met ambient hoef je minder snel te freaken als met acid......

nog mensen met knoppen rsi hier? sliders heb ik geen last mee:D
 
Ik krijg rugpijn door het slepen van dat zware spul maar ook door het op een lompe manier achter mijn spul kruipen om kabels te checken/te rerouten.
 
Origineel geplaatst door klausito
Ik krijg rugpijn door het slepen van dat zware spul maar ook door het op een lompe manier achter mijn spul kruipen om kabels te checken/te rerouten.

Je hebt een roadie en een patchbay nodig. :D
 
sampler/drumcomputer = AKAI MPC zou ik zo zeggen. WANT; dat werkt lekker jongen! De laatste tijd doe ik echter meer aan Ableton Live op een klein laptoppie. Die gaat zo lekker handig in mn rugzak namelijk. 't is 't 1 of 't ander he. Of....... ALLEBEI!!

Thread van het jaar man dit. Jammer dat Bart niet meer terugkomt. Ik geniet hier echt van!
 
Origineel geplaatst door falafelbiels
Overigens vind ik Bart zn muziek best OK... behalve dan dat Papoeha.

zn att i tude = huge maar zn muziek nie slecht 1e nr opmyspace anders dat wel ...geen hardware acid gekloi
 
koop gewoon een mpc 2500 en klaar ben je

staat hier nog een hele mooie splinter nieuwe op het synthforum te koop :okdan:
 
Origineel geplaatst door champ
koop gewoon een mpc 2500 en klaar ben je

staat hier nog een hele mooie splinter nieuwe op het synthforum te koop :okdan:

Ja klopt, forumlid champ verkoopt de zijne.
 
Origineel geplaatst door R-ond
zn att i tude = huge maar zn muziek nie slecht 1e nr opmyspace anders dat wel ...geen hardware acid gekloi

Men vroeg erom att i tude.
 
Back
Top