[trance] stevy ft. 4strings - curiosity (take me away rmx)

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
hallo daar!

Ik zou graag willen dat jullie eens naar deze track van me luisteren! Ik heb al wat gehoord van wat scheve"?" vocals.. nja kzou jullie mening er wel eens over willen horen! Begin geluidje is uitprobeerseltje.. wordt wss verwijdert.

Ach luister zelf maar, 6:48 relaxte trance met de prachtige vocalen van 4strings zangeres.

Http://home.quicknet.nl/qn/prive/sy.haak01/stevymusicplayer.html

Bedankt voor je mening!
 
Het geluid aan het begin geeft het wel iets van karakter... Opbouw klinkt lekker (Vanguard gebruikt?) maar wel een beetje standaard. De vocalen klinken niet echt bij de begeleiding synth, ik denk dat de akkoorden er net naast zitten, misschien dat een heel ietsie gepitch helpt? Het gedeelte tussen de eerste twee vocalen in klinkt erg goed!
Overall klinkt het goed, met de nodige verbeteringen uitstekend!
 
ik vind het vrij cool, maar ik zou die vrouwelijke zang er uit keilen, klinkt idd niet goed...daarnaast zijn die vocals veel te bekend

die rauwe britse vocal vind ik wel erg vet, contrasteert erg leuk met al die mooie trancegeluiden enzo :) leuke track hoor :okdan:
 
Hey,

ik heb het idee dat die vrouwelijke vocals hier en daar flink naast de beat zitten en ze passen ook niet echt in de akkoorden/melodie of zoiets. Ik zou ze eruit laten. :bekdicht:
Die britse vocals vind ik wel cool erin. :dj:

De intro klinkt veelbelovender, dan de rest van de track waar maakt.
Eerste climax na de vrouwenstem vind ik gaaf, het piano gedeelte wat minder, zakt iets in elkaar dan. Kick met mannenstem solo is gaaf. Zeker niet slecht, maar ik mis een beetje de rode draad, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. :confused:

:smeris: oh ja, je player is op zich best origineel, maar het zou fijn zijn als je kon spoelen in de track en zag op hoeveel minuten/seconden je zit, is ook fijner met comments&crits, start en stop is wel erg beperkt, of niet? :smeris:

Alan
 
top voor jullie reacties!

@Alan: Ja die vocals hoorde ik ook al verhale over.. op een of andere manier merken sommige het wel en sommige weer niet.. Duidelijk is dat er 1 stukje van het geveel er wel naast loopt.. maar op 1 of andere manier lijkt het toch wel soms te klikken. Ik kan het helemaal vinden in je reactie, behalve je rode draad.. ? die vat ik nog niet hjelemaal, verder top bedankt!

Sja die player heb ik zelf gemaakt zonder gekloot met mp3s op inet of soundclick met slechte kwaliteit. Ik ben niet zon flash freak dus het enige wat lukte was start / stop :P.. kzal dr is wat anders van moeten maken, ik hoor het vaker haha.

Duidelijk punt.. die vocals moeten echt anders :D
 
Origineel geplaatst door stevy Duidelijk punt.. die vocals moeten echt anders :D
Inderdaad, maar mijnsinsziens moeten ze niet weg! Het geeft het nummer een identiteit, en als melodie synchroon loopt en klopt met de begeleiding denk ik dat het al een heel groot stuk beter klinkt.
 
Vocals vind ik niet zo, misschien is het leuk om wat stukjes van die engelse meneeer te herhalen met een freaky delay of ander efffect. Of waar nu de vocalen zitten een leuke synth medodie.

Als dat stuk tekst later in het nummer nog een keer weer komt is het wel lekker als het op de maat geknipt wordt. Nu scheurt het er dwars doorheen. Of is dat misschien de bedoeling kan ook natuurlijk.

Voor de rest wel lekker trackie, beetje bijschaven en klaar ist, Suc6 ermee
 
vond je ander stukjes toch echt veel beter hoor. deze heeft het gewoon niet echt. dre
 
Ik vind de intro heel gaaf, die britse vocal sample is ook superleip.
Alleen vanaf het moment dat de stem erin komt, loopt het mis vind ik.
Die stem moet weg, en dan moet er nog wel wat gebeuren met het nummer.

net iets meer up-lifting denk ik..

Succes er mee!
 
tja... op zich klinkt het goed, maar voor de rest erg cliché

Wel knap dat je Gordon Ramsey hebt gestrikt om wat voice tracks in te spreken :L
 
Allen echt bedankt. Iedereen toch wel erg positief over die britse vocal, leuk:). Ik ga eens een edit maken zonder de vocalen van 4strings en met een andere lead/middenstuk.
 
Back
Top