Behringer BCR2000 Template inkoop

Eraser127

Ouwe rot
Lid sinds
28 augustus 2005
Berichten
3.560
Locatie
Nijkerk
Er is iets nieuws voor de BCR2000, wat ik via de usergroup op Yahoo heb ontvangen in de mail.

Plastic overlays: http://www.lexplastics.co.uk/index.html

S6000064-ps.jpg
S6000079-ps.jpg
S6000121-pps.jpg


Price per pack - GBP - £14.99
Total Price includes - 1 x Pack ( 5 x complete overlay sets)

+ P&P - Europe - GBP - £17.49 = €25


Heb een mailtje gestuurd over kortingen heb de prijzen in een spreadsheet gezet:

[aantal packs] - [prijzen via website] - [prijzen via mail] - [verschil (korting)]

template.png


Per 10 is de prijs per pack €23. Komt nog zo'n €2 bij voor enveloppen en zegels

Moet wel ff kijken hoe we het gaan doen met betalingen, ik heb nu tot 10packs geld op m'n paypal account staan, dus we gaan tot 10 packs, mocht de bestelling dan goed verlopen wil ik nog wel een inkoop regelen.

Mocht je iig willen meedoen kun je tot 1 jan of tot de 10 packs de namenlijst quoten en je naam erbij zetten met aantal packs erachter. Dan stuur ik iedereen een mailtje met betaal gegevens en ik stuur de bestelling naar LexPlatstics en betaal via paypal. Bij vragen of opmerkingen/verbeteringen hoor ik het wel.

Naam - Aantal
Eraser127 - 1
 
Laatst gewijzigd:
Hoi,

Ik ben op zich ook wel geinteresseerd. Maar hoe zit het met het versturen naar iedereen? Hier zijn waarschijnlijk ook nog kosten aan verbonden?

Groet,
Tim
 
Origineel geplaatst door tim-b
Hoi,

Ik ben op zich ook wel geinteresseerd. Maar hoe zit het met het versturen naar iedereen? Hier zijn waarschijnlijk ook nog kosten aan verbonden?

Groet,
Tim
Heb het er al bij gezet, €2 voor postzegels en envelop, mocht het beduidend minder zijn, krijg je dat natuurlijk gewoon terug.
 
Origineel geplaatst door Ensemble
1 pak voor mij aub.

Dank.
Quote de namen lijst en zet jezelf erbij.
 
Ok, bestel mail is de deur uit. Zodra ik antwoord heb dat het door is en de betaling via Paypal gedaan is, krijgen jullie een PB (dus zorg dat er ruimte in je inbox is) met betalingsgegevens richting mij.
 
Re: Behringer BCR2000 Template inkoop

Origineel geplaatst door Eraser127


Per 10 is de prijs per pack €23. Komt nog zo'n €2 bij voor enveloppen en zegels


Naam - Aantal [/B]

het zal aan mij liggen hoor.. maar wat is nou je voordeel? €1,09?
 
Re: Re: Behringer BCR2000 Template inkoop

Re: Re: Behringer BCR2000 Template inkoop

Origineel geplaatst door stevy
het zal aan mij liggen hoor.. maar wat is nou je voordeel? €1,09?
Bij 10 packs scheelt het €26. Nu iid minder. Maakt mij ook niet zo veel uit, want er was zowieso nog geen mooie oplossing voor de BCR en nu wel met deze overlays. En aangezien niet iedereen Paypal heeft, kunnen ze via mij toch besteld worden.
 
De overlays zijn besteld.

paypal.jpg


Heb iedereen een pb met info gestuurd. Zouden jullie je adres gegevens willen PB-en?
 
Laatst gewijzigd:
Pakket is binnen. De Template vellen zitten in een geseald zakje en zijn verpakt tussen 2 plaatjes karton. Morgen haal ik enveloppen en postzegels en verstuur ik ze.
Ik heb van [ensemble] nog een overschrijving en adres nodig

Foto's:

SSL10725.JPG
SSL10726.JPG

SSL10727.JPG
SSL10728.JPG
 
De enveloppen van [SpaceAgentSpiff], [tim-b] en [sten] zijn op de post.
 
Origineel geplaatst door Eraser127
De enveloppen van [SpaceAgentSpiff], [tim-b] en [sten] zijn op de post.

Vandaag ontvangen! Mijn dank is groot Eraser! :halleluja
 
Ben niet thuis, maar m´n broertje doet de envelop van Ensemble morgen op de bus.

Mooi dat de rest goed is aangekomen.
 
Back
Top