Virus loopt uit Sync icm VST

erik_w

lid
Lid sinds
23 augustus 2002
Berichten
220
Locatie
Tilburg
Hoi,

Ik heb weer eens een raar probleempje:

Ik heb een midipartijtje welke mijn Virus C aanstuurt in Cubase Sx3. Als ik deze afspeel in combinatie met een kick dan loopt alles gewoon strak. Zodra ik softsynths gebruik in combinatie met mijn Virus, dan loopt de partij van de Virus al vrij snel niet meer synchroon met de rest. Hij is dan echt helemaal de kluts kwijt. Op de 1 of andere manier beïnvloed dus de ingeladen VST de timing van mijn Virus. Mijn vraag: Hoe kan ik dit verhelpen? (ik heb dit voorheen nooit gehad)

Alvast bedankt!

Groeten Erik
 
Precies nog al is gelezen hier,

Ik stel op de Virus C hetzelfde Internal tempo in als m'n sequencer,
 
Re: Virus loopt uit Sync icm VST

Origineel geplaatst door erik_w
Hoi,

Ik heb weer eens een raar probleempje:

Ik heb een midipartijtje welke mijn Virus C aanstuurt in Cubase Sx3. Als ik deze afspeel in combinatie met een kick dan loopt alles gewoon strak. Zodra ik softsynths gebruik in combinatie met mijn Virus, dan loopt de partij van de Virus al vrij snel niet meer synchroon met de rest. Hij is dan echt helemaal de kluts kwijt. Op de 1 of andere manier beïnvloed dus de ingeladen VST de timing van mijn Virus. Mijn vraag: Hoe kan ik dit verhelpen? (ik heb dit voorheen nooit gehad)

Alvast bedankt!

Groeten Erik

Je bedoelt met "voorheen" dat er in je setup niets verandert is, maar dat dit probleem nu ineens ontstaan is?
 
Origineel geplaatst door Stephen
Precies nog al is gelezen hier,

Ik stel op de Virus C hetzelfde Internal tempo in als m'n sequencer,

Dat doe ik ook altijd, dus daar ligt het niet aan.
 
Re: Re: Virus loopt uit Sync icm VST

Re: Re: Virus loopt uit Sync icm VST

Origineel geplaatst door nuane
Je bedoelt met "voorheen" dat er in je setup niets verandert is, maar dat dit probleem nu ineens ontstaan is?

Ik heb vrij recent wel een Novation Remote SL25 aan mijn setup toegevoegd. Het zou kunnen zijn dat vanaf toen de problemen zijn ontstaan, ik weet dit echter niet zeker.
 
Back
Top