Adres voor taxatie van synth schade?

Absoluut een nieuwe eisen.. Er is een aanklacht tegen die knakker wegens vernieling en mishandeling, dus het is allang bekend, het is gefilmd, ongetwijfeld dat jij je Motif vergoed krijgt!

Jezus wat een botmongool zeg, ongelofelijk... Wat een geniale uitspraken ook tijdens de soundcheck:
"Wil die gitaar ophouden, ik sta hier te praten!" :D :stupid
 
Tering zeg, ik raak behoorlijk opgefokt van die filmpjes: plaatsvervangende mepdrift, enzo :(

Ik was al van plan om karakte op te pakken als sportbezigheid, maar na het zien van deze filmpjes weet ik dat nog zekerder, zodat ik dit soort gasten tenminste effectief op hun plaat kan beuken, voor het geval ze het nodig vinden om met hun poten aan bijv. dat item in m'n avatar te komen.

Afgezien van het feit dat het behoorlijk onwaarschijnlijk is dat ik ooit met dit soort lieden op 1 podium sta :D
 
unglaublich... Wat een enorme hufter zeg. Ik hoop voor jou dat alles in orde komt.
 
Sjemig zeg, echt niet normaal inderdaad! Ik zou zeggen:

stel 'm aansprakelijk, geef 'm schriftelijk 2 weken om jou te betalen of zijn verzekering in te schakelen (en aansprakelijkheid te erkennen) en laat die dan maar een expert sturen. Niet zelf gaan liggen klooien. Wel moet ik je dan wijzen op het feit dat jij recht hebt op een waarde van de betreffende synth (zonder de beschadiging natuurlijk). Je hebt strikt genomen geen recht op een nieuwe... (zie dagwaardeverhaal bij auto's)

Als die vent een echte man is (zoals hij kennelijk pretendeert te zijn) stuurt ie nu een van z'n homies bij je langs met geld voor een nieuwe en een bos bloemen. Of beter: doet hij het zelf. Wat een l*l!

J
 
Als ik dit zo lees:
De volgende synthforummeeting met hooivorken in negativ's tuin ? :duivels:

Over youssef, khamal en negativ gesproken: er is ook een interview waarin negativ op het punt staat om te huilen omdat youssef en khamal een beetje airtime op een radiozender hebben gekregen.
edit: stukjes ervan zitten ook geplakt in de outro van de track die net gepost werd.


Even serieus: succes met je motif, ik zou inderdaad een geheel nieuwe eisen, en daarbij, ben je evt nog data (patches, sequences... ?) kwijtgeraakt ? Of zoals elektrovolt zegt, loop je inderdaad misschien wat gigs mis. Deze gast is je (band) sowieso een hoop meer dan een motif schuldig, dit is echt een achterlijke -het type "laatste wat je mee wil maken"- gebeurtenis.
 
Tsja hij kan er waarschijnlijk niets aan doen...komt door het harde leven op de straat wat hem zo gemaakt heeft..:r


Harde leven op straat tsss...In Nederland ??Eerlijk die gasten denken echt dat ze allemaal in Amerika wonen maar in werkelijkheid zijn het wannabee Gangsta's nou het is maar wat je wil zijn..
Sorry en met alle respect voor de ''true hiphoppers'' maar waarom moeten die eikels altijd ''spitten'' over problemen van een ander terwijl ze zelf nog niet eens d'r zaakjes op een rijtje hebben...rap eens over iets wat er echt toe doet (zonder direct commercieel doel) i.p.v. telkens maar iedereen te dissen (LANG LEVE DEF-P!!!!!!)
 
Ik vind een muzikant die instrumenten van een ander sloopt sowieso diep triest. Je weet donders goed dat het om iemands boterham zou kunnen gaan.

Arrogant kut rapprtjes gepeupel. Flikker op zeg....je stelt niks voor.

Lekker professionele actie! :r
 
Wat een mafkees :(

Geen wonder dat ie een moeilijk leven op straat heeft gehad, als ie zo'n karakter heeft.

Ik hoop dat dit allemaal flinke gevolgen heeft voor 'em, al heb ik het idee dat dit soort gasten het nooit leren... :r :r :r

Succes met je Motif!
 
Tjonge wat een support.... bedankt allemaal!!! :)

ik snap van een hoop mensen dat ze hier wraakgevoelens van krijgen... Maar
daar schiet je niks mee op (dat niveau wil ik me niet toe verlagen....)

We proberen het allemaal gewoon goed te regelen. Ik was redelijk fanatiek
met het maken van backups van patches e.d. dus die ben ik niet kwijt, gelukkig.

Als ik meer weet dan laat ik het zeker eventjes weten hier!

Nogmaals bedankt voor alle medeleven!
 
Ik heb het filmpje uitgezet...

:(

Succes met alles! Gewoon een aanklacht indienen wegens vernieling zoals iemand al eerder opperde. Dan sta je sterker!

-C-
 
Jammer dat 't van die NL'se wannabee-USA-nep-rappers zijn.. Anders kon je ze helemaaal flink aanklagen!! ( :duivels: mooooi man, US!)


Maarre, iig veel succes met de afhandeling en probeer inderdaad op z'n minst er beter van te worden! :frons:
 
Wat een takkeventje zeg.

Je hebt volgens mij wel voldoende bewijslast. Youtube in combinatie met telefoontjes wordt nog eens een handig hulpmiddeltje voor de politie.
 
jullie zeggen u.s. wannabe gangsta rappers.. maar ook tupac / jay-z / dre en al die grootheden die echt dingen mee gemaakt hebben vroeger zie je hun of andermans gear toch niet inelkaar schoppen? ok.. tupac zie je dit tegenwoordig sowieso niet doen.. maar correct me if im wrong.. ik zie dit soort praktijken alleen bij hardrock/metal etc. wat je hier zag is gewoon super boeren lompheid.. dit past eerder thuis bij een concert van Normaal o.i.d. niks met gangster te maken ..

als Ali-B zegt dat ie van de straat komt lach ik minder hard als dat deze pummel dat zou beweren..
sowieso dat hele straat leven is hier in NL op Jip en Janneke niveau..
 
Laatst gewijzigd:
ik hoef niets meer te zeggen d8 laat ik toch ff t filmpie kijken ,..whooo
[[ook gelijkmaar geen style filmpies gekeken hah]
maar 1 zeker een aanklacht indienen ,..en weten met wie je te doen hebt
asje zn management ofso nniet aansprakelijk kan stellen ,..dan hem persoonlijk ,..getuigen genoeg
en idd de dag waarde vragen = genoeg
rep ...is trammelenatie
ik bedoel dus niet rap...maar reparatie
waar is de egte hiphop van de straat gebleven ben by grote namen geweest vroeger epmd/pe
ok daar had je ook gasten die geripped van huh kaartje werden ...
sc6
 
Origineel geplaatst door resonance
jullie zeggen u.s. wannabe gangsta rappers.. maar ook tupac / jay-z / dre en al die grootheden die echt dingen mee gemaakt hebben vroeger zie je hun of andermans gear toch niet inelkaar schoppen? ok.. tupac zie je dit tegenwoordig sowieso niet doen.. maar correct me if im wrong.. ik zie dit soort praktijken alleen bij hardrock/metal etc. wat je hier zag is gewoon super boeren lompheid.. dit past eerder thuis bij een concert van Normaal o.i.d. niks met gangster te maken ..

als Ali-B zegt dat ie van de straat komt lach ik minder hard als dat deze pummel dat zou beweren..
sowieso dat hele straat leven is hier in NL op Jip en Janneke niveau..

Wat een trieste post. Heb jij soms het generaliseren uitgevonden?

Stel je voor dat iemand dat op dit (inmiddels welbekende) filmpje toe zou passen:

http://www.youtube.com/watch?v=--2UpY9WY48
 
Back
Top