[hardcore track] Ensorceler

Knap bewerking van dat ene happerende geluid door heel de liedje heen. Het wordt wel eentonig na een tijdje. Gelukkig komt er een leuke geluidje doorheen iets na de helft (een soort happerende melodie).

Het zou leuker zijn als je wat meer instrumenten in de track zou gooien. Ook meer op- en afbouw stukjes doorheen zouden het niet zo eentonig laten klinken. De hoogtepunten mogen ook sterker naar voren komen vergeleken met de rest.

Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes verder.
 
Ik vin em lekker, maar inderdaad op de helft gaat ie vervelen...

Wel strakke sounds echt ziek, zijn dat samples of hoe heb je dat gemaakt... gewon drums met dikke distort ofzo :P


naja ik hoor het wel,

iig wel cool idee maar moet veel aan gedaan worden.. wat je zelf zegt minimaal houden, gaat snel vervelen das eg klote want ik hou zelf ook wel van minimaal houde gewoon beuke weetje :P

maarja toppie

btw check mijn topic if you would be so kind :):kont:

greetz

Justen
Pure Abstract
 
Origineel geplaatst door XTCypher
Ik vin em lekker, maar inderdaad op de helft gaat ie vervelen...

Wel strakke sounds echt ziek, zijn dat samples of hoe heb je dat gemaakt... gewon drums met dikke distort ofzo :P


Thnx! Die zieke sound heb ik gemaakt met de Sylenth(vsti) daarin heb ik een scheur synth gemaakt, die heb ik vervolgens met o.a camelphat, een bitcrusher en glitch bewerkt. Kicks trek ik uit (synapse) Hydra.
 
Lekkere vage sounds en een goeie kick, vindt zelf de kick iets te "hol" voor de droge sound die door het hele nummer heen zit. Ik vindt ook het tikje (woodblock) er niet helemaal tussen passen.

Vindt um verder erg lekker knallen, bovenstaande is dus zeker opbouwende kritiek :)
 
Back
Top