Mackie DBX voor 6999 (MSK)

Hoeveel heb jij er al besteld Ram? ;)

Ik doe er denk ik 12 ofzo..krijg je een 10tje korting hehe
 
Deze prijs betaal je in nederland ook, wel zuur als je er ooit een nieuw gekocht hebt voor 15 mille :confused:
 
maar wat heb je voor dat bedrag dan ? Volgens het plaatje op de site heb je 36 analoge ingangen en uitgangen .. Als je extern wil; inserten kost je dat ook weer inputs ofzow .. Maar ik zie niks in de specs staan vana analoge inputs .. stel dat je geen analoge inputs hebt moet je voor 64 extra inputs 5600 euro bij betalen .... mmmm
 
De specs zijn weer lekker onduidelijk.

En zowieso dat je de prijs van dit beestje volledig uitgebouwd moet zien want dan kan je hem tenminste 'normaal' gebruiken.
 
Origineel geplaatst door MadR
maar wat heb je voor dat bedrag dan ? Volgens het plaatje op de site heb je 36 analoge ingangen en uitgangen .. Als je extern wil; inserten kost je dat ook weer inputs ofzow .. Maar ik zie niks in de specs staan vana analoge inputs .. stel dat je geen analoge inputs hebt moet je voor 64 extra inputs 5600 euro bij betalen .... mmmm

Standaard heb je alleen 1 setje analoge stereo outs en stereo digitale ins en outs.....eigenlijk dus alleen voor monitoring...

8 analoge ins en outs kost je nog eens zo'n 500 euro (moduletje en kabels)...

Adat in en out kost zo'n 300 euro...

Afijn,voordat je een bruikbare mixer hebt ben je dus weer een paar duizend euri verder...de configuratie die mij aansprak kwam al op een dikke 10.000 euro totaal had ik zo ff uitgerekend...

Leuk is wel dat je d'r ook een UAD kaart in kunt douwen...
 
volgens mij staat er toch echt 699 voor de analoge ingangen en betaal je 40 euro voor de korte kabels dione ..
ik had alleen 8 * 700 berekent ( = 5600) voor 64 inputs ..
 
Back
Top