[Schranz/Tekno] Honore

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Nee, want ik vind old skool geschreeuw helemaal niks. Dat verpest het alleen maar.

Ik heb gisteren het nieuwe album van Ricardo Villalobos geluisterd bij Boudisque. Kritiek op "eentonigheid" en "monotonie" neem ik vanaf nu niet meer serieus. :D
 
Lekkah beukuh! En monotoon?: dit is natuurlijk gote-hallen beuktechno, geen zondag-ochtend luisterplaatje (tenminste, ik denk niet dat den uitvoerenden artiescht dat voor ogen had). Doe maar eens een willekeurige graai in de technovinyl-bak bij je locale platenboer, 90% zal ,zoals ik techno voor het gemak onderscheid, danstechno zijn en 10% luistertechno....

Het fillempie draagt ook lekker bij aan het "jachtige" gevoel..
 
Dank jullie wel!

En zoals Spookkoops terecht opmerkt: dit nummer is niet geschikt voor de huiskamer (voor mij wel dan, want ik hou wel van monotoon beukwerk), maar is inderdaad gericht op mensen laten zweten op dansvloeren en het strekken van de beentjes in het algemeen.

En Quake spelen natuurlijk. :)
 
exxxxcellent *wrijft handen samen, Mr Burns stylee*

strakke run ook, ziet er naar uit dat je daar wel even op geoefend hebt, nice one
 
Nou, dat filmpje heb ik gewoon van archive.org anders. Als ik Quake speel, dan doe ik dat toch een stuk langzamer. ;)
 
Basslinetje is erg lekker, vindt die kick iets minder..
 
Back
Top