Smartmedia - Waar in NL?

Weet iemand uit ervaring of dat werkt zo'n scsi-usb adapter op een rs7000 sampler?
 
Waarom zo'n moeilijk gedoe met die SCSI naar USB (bestaat dat???) Nogmaals, bij Kruidvat liggen SM kaartjes van 128MB voor 38 Euri. Op de Meent in Rotterdam hangt er nog net ééntje. Ik kan me voorstellen dat je bij andere Kruidvat filialen ook nog kan scoren.

By the way, zoals MPCman al schreef, is de meest goedkoope oplossing een media-cardreader aan te schaffen. Zo kan je al je data van je SM kaartje naar je PC of Mac kopiëren en vervolgens eventueel op CD braden (of grillen). Tenminste, als die data DOS compatible is natuurlijk.
 
met die SCSI naar USB (bestaat dat???)
ja, ik heb er een plaatje van geplaats.

meest goedkoope oplossing een media-cardreader aan te schaffen
die werkt dus niet op de rs7000

ik zal nog eens kijken bij kruidvat.......

ik zei al pclcomputers sd 512mb....14,95
sukkels
nou nou ,er gaan geen sd-kaarten in de rs7000 en een multicardreader past er niet op en smartmedia-sd adapters kon ik niks over vinden....,
 
bovendien kan de rs7000 maximaal 128 mb kaartjes lezen...
 
sorry ging meer om die anderen,jij niet ;)
128 mb cf is dan nog goedkoper lijkt me
ze hebben alle maten en soorten
ik heb op scsiforsamplers gekeken
en dan zie ik meerdere mogelijkheden
zoek uit waar die cd aangesloten wordt
inside of outside,scsi of....? aansluiting
is het scsi dan kan je zo,n cardreader
er wel aan hangen anders zou ik 1
scsi cdrom zoeken en daarmee aan de slag
gaan.
ik heb zo,n cardreader in mn mpc
dezelfde als die 100,- joker
werkt erg goed
misschien kan ik er nog 1 paar versieren
maar het ziet er niet goed uit
dus ik laat het wel horen hier
als het gaat lukken
 
hee,

inderdaad doet een scsi cd-rom het wel gewoon goed op de rs7000,

mischien de gok gewoon maar wagen om er een cardreader aan te hangen

Maar dan wel eentje die minder dan die 100 euro kost, want dat is inderdaad wel een prijzige gok :P
 
De beste plek om nog kaartjes te krijgen is denk ik ebay. Een tijdje terug kon ik voor een aardige prijs (en dat was geen 100 euro kan ik melden :D ) 5 nieuwe fuji 128mb kaarten scoren. Dat was op ebay.co.uk trouwens.
 
ik weet nog een zaakje in rotterdam die 128mb kaartjes of hoger verkoopt

ken de straatnamen niet dus zal een beetje makkelijk proberen uit te leggen

als je de koopgoot hebt en je loopt naast het tramspoor richting cs dan zit er op een gegeven moment een foto winkel op een hoek daar zijn ze iig te bestellen

duur is het wel duitsland schijnt veel goedkoper te zijn en daar zijn ze ook nog volop te verkrijgen
 
Ik heb van die converters gekocht, dus heb ik weldra ook 2 SM128 liggen hier voor de verkoop. Maar dit kan nog wel een 2 weken duren.
 
Er is echt maar 1 nadeel aan die convertors en dat is dat ze uitsteken. Ze zijn uiteraard langer dan Smartmedia kaartjes.
Maar bij de spectralis bijvoorbeeld heb je daar absoluut geen last van.

Ik heb nog 2 Smartmedia en 2 convertors + 6 XD kaartjes liggen. Dus ik zit wel even goed denk ik....

Of toch inslaan????
 
volgens de tweakers pricewatch zijn er nog 64mb kaartjes te koop bij camfilm
Met verzendkosten is dat 43 euro (wel super duur als je het vergelijkt met SDkaarten ofzo)

Het probleem met die conver is dat 64mb xD kaarten ook niet makkelijk meer te vinden zijn, en als je een sampler hebt (ESmkII) die maximaal 64 mb aankan is dit geen goede oplossing denk ik :stupid
 
Back
Top