ART Tube MP Studio V3

Ramoonus

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
5.229
Locatie
Zeeland
Ik ben opzoek naar een redelijke preamp met DI (voor gitaar, diverse synth die het niet nodig hebben), voor een zacht prijsje aangezien ik amper opneem.
Zo kwam ik bij de ART Tube MP Studio V3 en goedkopere varianten van hetzelfe merk

Nou vraag ik me af, werkt ie ook lekker op synths, en kan je m flink oversturen?
 
ik heb hem gehad. lekker bakje! gebruikte hem vooral voor vocals
spijt dat ik hem vekocht heb, maar ik kan best zonder

nu staat bij feedback en thomann zijn voorganger (zonder VU-meter onderandere) voor 39euro !!!
go and get 'em while they're hot!
http://feedback.nl/?id=55&b=ATMP
 
Ik heb zelf de Tube MP (niet-V3), en gebruik hem als DI voor m'n basgitaar. Klinkt goed, zeker voor het geld. Oversturen klinkt lekker warm en vol. Ik vraag me alleen af of de Studio V3 z'n meerprijs waard is.
 
Origineel geplaatst door DavidMenting
Ik heb zelf de Tube MP (niet-V3), en gebruik hem als DI voor m'n basgitaar. Klinkt goed, zeker voor het geld. Oversturen klinkt lekker warm en vol. Ik vraag me alleen af of de Studio V3 z'n meerprijs waard is.

Tube-MP-Studio-large.jpg


Tube-MP-Studio-V3-lg.jpg


je mist een VU meter en de voicing knop
 
Origineel geplaatst door Meinte37
I may be blind, maar de MP heeft toch ook een VU-meter? ;)

je hebt idd de MP studio-foto gepost ;)
 
Origineel geplaatst door Maks
je hebt idd de MP studio-foto gepost ;)
oeps foutje

maar klinkt die goedkoopste net zo goed als de duurste?
 
interessant !

iemand deze dingen toevallig kunnen vergelijken met een kloon van dit bakkie ? (behringer mic100 / mic200)
ik heb zelf de mic 200, wel okay maar kan natuurlijk beter. vandaar mijn vraag :)
 
ik heb het dingetje (zo groot is ie niet) in de winkel zien staan
veel kleiner dan verwacht
toch maar niet gekocht
 
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Grote is idd belangrijk :confused:
als vrouwen dat nou ook eens zeggen ;)


Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Volgens mij is die Art V3 (zie boven, de blauwe) zon beetje 1 op 1 op mijn scherm.
de helft eerder
1 op 2 (17 inch, 1024x768 )
 
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Volgens mij is die Art V3 (zie boven, de blauwe) zon beetje 1 op 1 op mijn scherm.

klopt, misschien net een heeeeel klein beetje kleiner. houd maar eens een losse jackbus tegen je scherm, tegen de in en out jacks van de ART.
 
Back
Top