• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SCSI cardreader, GLOEDNIEUW, werkt met ALLE samplers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djchief

Nieuwkomer
Lid sinds
10 juni 2006
Berichten
22
Onlangs ben ik een hele hoop werk kwijtgeraakt aan de zgn "click of death".
Dit is iets waar ALLE zip- en jazdrives vroeger of later last van krijgen (google maar)

Op zoek naar een goede oplossing (HD's hebben ook bewegende delen, dus gaan ook kapot) ben ik een paar SCSI cardreaders tegengekomen, de befaamde Microtech PCD25.

Deze reader werkt zonder problemen met MPC3000, MPC60, ASR10, SP1200 en alle andere samplers waar ik het op geprobeerd heb. Er zitten 2 slots op, waar je met behulp van een PC Card>CF adapter (5 eu op tweakers.net) Compact Flash kaarten in kan doen. De 2 slots hebben beiden een eigen SCSI adres.

CF kaarten zijn supersnel, hebben geen bewegende delen (dus betrouwbaar), een lange levensduur, zero power data retention en zijn in grote capaciteit verkrijgbaar.
Mooiste van alles : De drives zijn gloednieuw, nog in doos en gesealed!!

Ik heb ze in 1 keer moeten kopen, de drives waren 100 eu per stuk (dubbel en dwars waard) en ik ben bereid ze door te verkopen voor hetzelfde bedrag, ik ben al blij genoeg dat ik nu een betrouwbaar opslagmedium heb.

PICT0021.JPG

PICT0022.JPG

mpc3kdrive.jpg


hier zie je de drive ingebouwd in een MPC3000, maar ze kunnen ook in een externe case gestopt worden.
Ze werken op ALLE apparaten met een scsi aansluiting!!!!

getest met
MPC3000/MPC3000LE, MPC2000(XL), Alle Akai "S" samplers(S2000 t/m S6000), Alle Akai "Z" samplers
ASR10R/ASR10, EPS16+ (met SCSI optie).

en ook op meerdere PC en Mac scsi omgevingen.


bij interesse mailen naar DJChief@gmail.com
 
Bericht door een moderator:
Gelieve niet overmatig te schoppen. Eén keer per drie dagen volstaat (zie Marktplaats FAQ). :smeris:
 
ze gaan hard

ze gaan hard

ik heb er nog maar 4!

wie het eerst komt wie het eerst maalt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top