• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

32 Kanaals - 8 Bus Mengert (3282A)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Alvast Te koop:

Behringer 3282A, hele leuker mixer maar ik trek de EQ op dit ding niet, misschien is de mengert gewoon niet geschikt voor hardcore kicks en overstuurde TB's in extreme EQ standen, synths en andere normale dingen EQ'en op deze mengert is absoluut geen probleem ..

Ik baal hier goed van, want deze mixer staat nog geen 2 dagen hier in huis, maar ik ben m liever kwijt en dat ik weer een kleiner mixertje terug koop die me hiervoor wel beviel dan dat ik deze tafel blijf werken..

de mogelijkheden op deze mengert zijn redelijk uitgebreid

Elk kanaal is te routen naar een paar bussen (1+2 tm 7+8)
voor deze bussen zijn weer afzonderlijke schuiven dus niet per paar
elke bus is mono en heeft en aparte pan knop perfect voor als je bussen per paar gebruikt in stereo of 1 bus helemaal naar links of rechts wil pannen
voor de rest zijn de aux returns (in totaal 6) naar de bussen te routen met volume en balance regeling

de bovenste features vind ik zelf heel erg nice, en waren jammer genoeg niet op andere budget mixers te vinden
en zelfs bij duurdere mixers missen soms deze features nog

voor de rest is alle standaard meuk die je op een mengert zou verwachten aanwezig, meer info:

http://www.behringer.com/MX3282A/index.cfm?lang=ENG

Mengert ziet er trouwens uit als nieuw en voor zover ik weet (zal m dit weekend ff verder testen) ook als nieuw van de binnen kant

ik ben zelf nog zoekende naar een alternatief.. t liefst 32 ch en 24 minimaal! dus evt. inruil van een andere mengert met bij betaling van jouw of mijn kant is bespreekbaar.. heel misschien ben ik ook te porren voor een 16 kanaals mengert maar dan wel een top merk zoals bijv. mackie

Richtprijs 550 euro, kan evt. langs worden gebracht mits je niet te ver buiten drenthe woont

En een fototje:
 

Attachments

  • dscf0003-edit2.jpg
    dscf0003-edit2.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 114
close up met flits

beetje stoffig op sommige plekjes zie ik nu :P

dscf0001rg0.jpg
 
en nog 1 met flitser.. heb maar ff nieuwe fotos genomen .. de eerste foto was voor de crib thread maar die is een beetje vaagjes en sterk verkleind

dscf0008edityj7.jpg
 
sowieso geen krakende schuiven, dat kan ik je alvast garanderen :)
 
dump prijs: 450

moet nu echt weg omdat ie ruimte moet maken voor een andere mengert..

wel onder voorbehoud ben zelf nog in bespreking met een aantal winkels, als ik een inruil deal kan regelen dan laat ik m gewoon ophalen wanneer er een nieuwe word bezorgd..

mocht dit niet t geval zijn mag ie weg voor 450

alles werkt 100% ziet eruit als nieuw, voelt als nieuw, klinkt als nieuw geen gekraak onder de schuiven etc. etc.

evt. te testen als ik tenminste nog geen nieuwe heb staan op t moment dat je hier langs komt..
 
wat trouwens ook erg handig is op deze tafel: 2 koptelefoon aansluitingen :)
 
heb een deal met een winkel, maar ze geven maar 300 euro inruil prijs ...

deze tafel moet echt weg... heb t geld nodig en de ruimte ..

ik besteel mezelf van mn eigen geld :o:

prijs verlaging: 400 euro!!!!!

Lager ga ik echt niet! en lager kan ik ook niet gaan anders kan ik mn volgende tafel simpel weg niet meer betalen dus dan kan ik net zo goed wat langer wachten en meer vragen ..

400 euro voor deze optische als technische 100% verkerende tafel!

ter plekke te voelen/horen/zien
 
kom op mensen ..

dit is toch geen geld?

laatse aanbod 380 euro!

ook al ben ik in de laatste dagen 100 euro gezakt .. langer wachten tot ik nog verder ga zakken heeft echt geen zin

ik probeer er nog wat meer geld uit te halen door deze mengert particulier te verkopen ipv inruilen ..
maar voor minder als 80 euro ga ik echt geen moeite meer doen.. dan laat ik dat ding hier gewoon ophalen door de zaak en dan ben ik van t hele gezeik af..

desnoods koop je deze mengert om weer door te verkopen, voor 450 raak je m wel kwijt, voor 500 ook wel als je geduld heb..

wie komt me verlossen? :engel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top