• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Supernova II ProX Keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.739
Locatie
Gorinchem
Aangeboden

Novation Supernova II ProX

48 stemmige versie, uitmuntende staat.

1100 Euro.
 

Attachments

  • supernova ii.jpg
    supernova ii.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 54
Mooie synth-standaard krijg je erbij als je hem ophaalt.....
 
Met handleiding, stroomkabel, originele doos en stevig statief om hem op te zetten.
 
Gisteren nog even mee gespeeld, echt wel een gaaf ding ;)
 
..................Schop
 
Zolang het duurt even voor 1000+ euro...
Volgende week ofzo weer 1100
 
Tis geen Virus hoor!! :D
 
Zit trouwens ook een userbank in vol trens geluiden
 
Hupsakee...


Een prima Supernova2 48 stemmig met manual en originele (!) doos

1000 euro ex verzend

1050 incl. verzend binnen Nederland
 
zzz

Echt wel toffer dan een trensstation van een access virus....
 
Joehoe, hij is er nog hoor ;)
 
Ik heb een Remote Zero SL aangeschaft, dus als midi-controller heb ik hem ook niet meer nodig.


De ophaler krijgt een synthstand erbij, en hey what the hell, ik doe er gewoon een 8x8 jack multisnake bij, kan je hem gelijk 8x individueel aansluiten.

Prijs zal niet lager worden dan 1000 euro, maar ik sta wel open voor inruil van leuke spulletjes (geen synths want daar heb ik er ondertussen wel genoeg van, efx ook, maar daar krijg ik nooit genoeg van hehe)


Gewoon een Supernova II Keys 48voices in prima staat voor 1000,- Manual, doos.

Do or die!
 
Ik heb de ruimte binnen 2 weken ofzo echt nodig....

Ik snap echt niet waarom hij er nog staat. Willen we nu echt alleen maar een Virus tegenwoordig, lekker origineel ;)
Er zit een trensbank van Manuel Scheiss eh Schleiss in met klanken die zelfs Triesto te commercieel zou vinden dus....alle hippe gasten met liters gel en kilo's haarlak; waar wachten jullie nog op :D :D
 
Komende week gaat ie in de opslag...
 
Ik kwam erachter dat het arp menu knopje een beetje hapert af en toe. IS dus niet mint meer nu.
Rest is alles perfect, outputs, display, alle toetsen doen het en geven de goede velocities, geen gekraak bij de knoppen en schuiven.

Alleen dit weekend voor een ophaler nu 900 euro

Hij staat klaar en je kan hem in een paar minuten oppikken....Er kan helaas niet uitgebreid op gespeeld worden, heb ik effe geen tijd voor, maar hij moet weg mensuh...
 
Statief is trouwens niet meer beschikbaar.....8 x jacksnake, krijg je bij ophalen er gewoon nog steeds bij.
Was ik nog even vergeten te melden........

Liefhebbers kunnen tot 21:00 vanavond langskomen..daarna is de aanbieding voorbij. :yamaha: :yamaha: :yamaha:

Euro%20cash.jpg


=

Supernova-II-Keyboard-small.jpg


+

the_sssnake_skb_1745m_8_snake_steste_pimx_143049.jpg
 
Ok, aanbieding is voorbij, terug naar 1000euro en is ook op 2ehands.nl verkrijgbaar. Misschien dat dat sneller gaat...

Deze thread zal nu wel een tijdje met rust gelaten worden, Mods, sorry voor het spammen, maar was toch even nuttige info.
 
Ik kwam erachter dat de aftertouch een beetje moeilijk gaat tov een Polyelvover keys..

(je moet veel harder drukker dan op de PEK)

Vanwege dit heuglijke feit, nu 900 geen ct minder en alleen ophalen aub, de jacksnake zit er nog bij en je krijgt ook een setje midikabels..


Ik wil er nu echt wel vanaf hoor, anders ruil ik hem tegen een TR909 ;)
 
Nou kom maar op met de ruilvoorstellen,

Ik zoek nog een:
-huis in Zuid Amerika
-huis in Zuid Afrika
-een z.g.a.n. vliegdekschip
-Doe het zelf cursus: dans de horlepiep in 30 dagen door J.F. Koplamp
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top