House / Eclectic Track [130 BPM]

avalon

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
385
Locatie
Den haag
Ik heb een nieuwe track gemaakt,en hoop op wat Feedback hier,aangezien hier toch wel over 't algemeen mensen 'rond hangen' die weten "hoe 't zit":P

Dit is één van mijn eerste tracks in dit genre en ik ben er zo'n 4 dagen mee bezig geweest.
Ik heb gebruik gemaakt van Fruityloops 6.0 en allerlei VSTi's..

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden qua arrangement,mix etc :W

Alle meningen zijn welkom! :okdan:

Alvast bedankt,enjoy!

Click here to listen
 
Kben vandaag nog beetje brak om diep in te gaan op de track, ma zo als k nu hoor zitten er best een aantal leuke stukjes in de track, na mijn mening. Ik heb wel een beetje het idee dat ik 2 tracks door elkaar hoor ofzo, komt door de bassline denk ik.

:dj:
 
lekkere track alleen vind ik het een beetje rommelig in het laag
net als wat timp zei heb ik het ook gemerkt dat het lijkt alsof er 2 nummers tegelijk draaien volgens mij komt dat omdat je de kick een beetje slordig heb gelayerd?
er komen steeds nieuwe sounds bij je word zo dus steeds opnieuw verast dat vind ik wel leuk gedaan

kortom leuke track ik kan er wel op dansen
:dj:

succes!
 
Hee da's snel! 8)

Bedankt voor jullie feedback,alleen snap ik niet zo goed wat jullie bedoelen met "2 tracks horen"
De kick is niet gelayerd maar is gewoon één kick,mèt compressie. (ofcourse);)
Mischien dat jullie dit kunnen toelichten?
Ik ben namelijk bezig aan een demo en kan alle mogelijke feedback goed gebruiken:)
Ik heb in deze track wel een beetje een trance-bassline zitten,en mischien dat dat wat vloekt mischien?
Ik heb deze track inmiddels 100x gehoord dus mij klinkt 't allemaal 'bekend' mischien in de oren..
Ben benieuwd of er nog meningen / tips zijn qua opbouw,arrangement of eventuele elementen die toegevoegd en/of verwijderd moeten worden..

Alvast bedankt zover! :okdan:
 
vette titel: untitled 4 :confused:

Ik vind het wat flauw nummer dat niet ergens naar toe gaat.
over the kwaliteit kan ik niets melden dat laten mijn laptop speakers
niet toe.
 
vette titel: untitled 4

Ik vind het wat flauw nummer dat niet ergens naar toe gaat.
over the kwaliteit kan ik niets melden dat laten mijn laptop speakers
niet toe.

Deze track heeft nog geen titel omdat ik anders te werk ben gegaan deze keer,normaal gesproken heb ik een concept / idee die ik uitwerk en dat was deze keer niet zo.Vandaar..

Verders waardeer ik je "oprechte-mening" maar zou veel beter aankomen als je commentaar/kritiek zou leveren op een track die je op z'n minst fatsoenlijk beluisterd hebt!
laptop speakers
:mega:
Ik post hier mijn track voor eventuele meningen wat betreft deze Track,zodat ik eventueel wijzigingen kan maken,aan goed of slecht hebben de meeste niet zoveel die een track posten lijkt mij..
Maar evengoed bedankt! :okdan:
 
Back
Top