Wat is nou een lekkere module?

E-Mu heeft ook een aantal erg goeie modules gemaakt. Zeer uitgebreid, veel (goede!) filters, hoge polyfonie en multitimbraal. Verscheidene ROMs zijn beschikbaar (en te combineren). Volgens mij staat er een aantal te koop hier op 't forum, voor zo'n 300 euro.
 
Origineel geplaatst door EVO
uhm...we dwalen lichtelijk af geloof ik... die G2 is toch ook behoorlijk aan de prijs?
evenals die rozzbox ;)
ik ben een hollander hej, voor een dubbeltje op de eerste rang.

in m'n ex5 zitten wel wat leads, sommigen klinken briljant...maar wat als je nou een hele bak vol van dat moois hebt?

ik ben ook een hollander, voor een dubbeltje op de eerste rang, de rozzbox v1 is 300 euro
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:P Lekker hoor! En dan niet alleen de Rozz.

danku :biertje:

had hem (en meer) eigelijk gemaakt om als eerste dingetje (voor mij) live te gaan doen, bij een collega in een soort van illegaal villa feest, maar heb ik toch maar vanaf gezien, wil me zooi eerst meer perfectioneren.
 
:) Gaaf: illegaal villa feest!! Wil ik ok wel als pauze-act knallen!
 
nou als het succes is en er weer een komt, wil ik je best wel aandragen, ik weet niet wat voor muziek je doet?
je hoeft in elk geval (helaas) niet te rekenen op geld, het is echt puur op vrijwillegers basis. maar denk dat dat voor de meeste niet zo probleem zal zijn, meestal wil iedereen wel draaien/ livesetje doen.
 
Back
Top