Nieuwe Symfoband tryout op Synthforum.nl!

Hey das leuk, een symforum draadje 8o)

Heren (ik zie geen dames op de foto dus ik neem dit aan),
jullie muziek is een welkome afwisseling tussen het trance geweld hier.

Ik vind de tracks klinken alsof ze met gevoel gemaakt zijn, gaaf.
Verder heb ik niet veel verstand van symfo muziek dus over de opbouw/instrumenten ga ik niet zeuren.

Mijn oren vinden het mooi, en dat is het belangrijkst!

:okdan:

Alan
 
Nieuwtje, CD is nu te koop. Een gewaardeerd Synthforumlid was de eerste koper! :okdan:

Kost een tientje inclusief verzendkosten. Er zijn slechts enkele tientallen exemplaren, dus wees er snel bij. Mocht er een label happen, dan gaan we de CD echt persen (nu nog slechts een CDR, wel met mooi artwork), en wordt het waarschijnlijk duurder.

Onze website is nu ook online. www.silhouetteband.nl

Wie is de eerste die iets schrijft in het guestbook?
 
Dat ben ik dus.

Hoe kom ik aan die CD? Dat werd me niet helemaal duidelijk op de website?!
 
Ja da's een goeie. Leuk dat je 'm wil kopen!

Ik mail je wel even. En ik zal zorgen dat op onze site de verkoop informatie terecht komt.
 
Luisterde net even naar "Reunion"
Fijn, een Mellotron (samples gelukkig:)
Ton Scherpenzeel-achtige lijntjes (Sorry, ik ben een hokjes-man)
Mooi!
 
De CD is gekocht hoor (voor het eerst in 3 jaar dat ik een fysieke CD koop trouwens).

Nog bedankt voor de snelle reactie.

Ik ga het pas helemaal luisteren als ik de CD binnen heb. Ben benieuwd.
 
Onze CD is nu geperst! Ziet er mooi uit. Stond een recensie in de laatste iOpages. Leuk man!
 
Klinkt erg lekker en professioneel. Ik zou willen dat ik zoiets kon maken, maar ik blijf lekker aanklooien. Ik had zelf nog wel een iets ruiger nummer er bij gewild (ik luister zelf meer naar dream theater/jordan rudess etc.) het wordt nu af en toe een beetje 'mellow', maar verder zeer geslaagd. Ga zeker zo door!
 
Back
Top