Koptelefoons

Heb mijn AKG K701 (open) vorige week binnengekregen. Hij is een lust voor oog en oor. Ben er erg blij mee.
 
als ik muziek maak wil ik geen geluiden om me heen hoor horen.:P

dat weet ik nie...is dat zo???

Je zit toch niet op een bouwplaats muziek te maken :)

Ik denk dat een gesloten hoofdtelefoon meer goed is voor het elimineren van geluid naar een evt. microfoon. Maar zeg het maar als ik er naast zit.
Het is gewoon algemeen bekend en common-sense dat een open hoofdtelefoon voor langdurig gebruik pretiger luistert.
 
Je zit toch niet op een bouwplaats muziek te maken :)

nee...op een schip :Dhahaha

Ik denk dat een gesloten hoofdtelefoon meer goed is voor het elimineren van geluid naar een evt. microfoon. Maar zeg het maar als ik er naast zit.
Het is gewoon algemeen bekend en common-sense dat een open hoofdtelefoon voor langdurig gebruik pretiger luistert.

nooit geweten
 
hij wilde waarschijnlijk van zijn beyer dynamics af .....

het is een verkoper, geen gebruikservaren klant zoals de mensen in dit topic, dus kan zoveel zeggen om je te overtuigen.

daar heb je zeker gelijk in. had ik toch voor de open moeten gaan??
 
beste koptelefoon voor lage prijs?

beste koptelefoon voor lage prijs?

Ik heb op dit moment weinig geld, maat heb per direct een koptelefoon nodig om muziek te maken(niet mixen). Zijn er mensen die me een tip kunnen geven dat ik vandaag kan bestellen of zo.een aantal dagen geleden getrapt op mn best ok oordopjes
Sorry mensen ik weet dat velen enorm pleiten voor kwaliteit, ik hou er ook van, maar heb nu even een tijdelijke oplossing nodig. verslaafd aan muziek maken I guess..
Spaar voor monitoren..

Dank je wel voor je tijd.

o ja prijs range: onder de 50 euro.(nogmaals tijdelijk en erg nodig) en als er tips zijn voor iets meer geld en veel beter kwaliteit zijn die zeker welkom.
:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Kijk voor dat geld eens op Marktplaats zou ik zeggen. Daar vind je nog best wel eens betaalbare AKG's (bv. K55) of Sennheisers. Ik heb van Sennheiser zelf de HD-515, en met het sparen van rentepunten bij ING kon ik die voor 50 euro oppikken.

Moet het echt goedkoop voordat je centjes hebt om meer te kopen, kun je ook even naar Vivanco kijken. Forumlid Unic werkt er vaak mee, en zijn mixen zijn absoluut goed! Het gaat uiteindelijk allemaal om referencing. Ikzelf heb vaak in de trein gewerkt met pmx-60'jes, uit de ipodlijn van sennheiser. Genoeg op aan te merken, maar doordat ik ze door en door kende en wist hoe muziek van anderen erop klonk, was ik in staat om er een redelijke basismix op te maken.
 
Back
Top