Moog 303 clone

dextah

Ouwe rot
Tipje voor iedereen die een 303 zoekt .
Koop een Moog the Rogue en stuur hem aan met Tecnotoys Seq303. Ok de slide van een 303 kan hij niet na doen maar het klinkt erg erg fijn.

technotoys is ermee gestopt... =(

news
8/31/02: A letter to all Techno Toys customers from Jim Johnson:

I am sorry to announce the end of the Techno Toys line of products. The Techno Toys project has become increasingly costly to me, and the time has come to shut the operation down.

If you're a registered user, you should have received an email explaining how to download the final version. If not, contact me and I'll send you the instructions. Please include your registration info in your request. Please note that the download is only available to registered users!

Special note for Tech TV viewers: XG-909 is no longer available for registration. If you do not own a registered copy, I'm sorry, but I cannot provide one; please don't ask. The Tech TV spot was created and scheduled without any input from me; I am not responsible for it.

Thanks to everyone who has shared music made with my programs over the years. Nothing gives me a buzz like listening to music that I helped create, even indirectly. Also thanks for the kind emails and other contacts. That's what made it all worthwhile.

Jim

Dan kan je natuurlijk ook een Syntecno teebee of MAM MB33 gebruiken, dan kan je de slides wel gebruiken. Met een 101 is het ook erg fijn.

Ik hing hem wel eens aan mijn bassstation(nu alleen nog maar midi-cv convertor)
Maar had hem al een tijdje niet meer gebruikt (seq303)
En nou las ik ergens een enthousiast verhaal over een hardware stepsequencer en een Moog the Rogue .
Ik dacht nou kan ik ook wel aan seq303 hangen met het oog op de acid revival ;) ( dat niet lang meer kan duren).
En funky !
Dus tip van de week

Origineel geplaatst door dextah

Ik dacht nou kan ik ook wel aan seq303 hangen met het oog op de acid revival ;) ( dat niet lang meer kan duren).

Dat loop ik ook al een jaar te verkondigen! ;)

Maar de Yamaha SY-1/2 klinkt ook errug acid en heeft wel slide (portamento). Vooral als je op de low- en highpass filter de resonantie helemaal open gooit.

Tip voor de volgende week.

wat betreft acid rivival, check straks effe bij optredens, daar zet ik zo een Bunker feestje neer, waar ik vooral ouwe acid ga maken.

Back