Haarlem naar Parijs

klinkt leuk

klinkt leuk

De titel van de track maakte mij nieuwsgierig, dus moest 'm natuurlijk even luisteren :D

Het nummer klinkt als een mooi verhaal: lekker dromerig. Alleen zijn die drums behoorlijk gortdroog. Op zich misschien niet erg, ik moest er in het begin gewoon even aan wennen.
Misschien kan het nummer eventueel nog een andere wending krijgen vanaf een minuut of 4? Een soort van bridge. Of dat je 'm uitbouwt met nog een paar extra partijen. Maar ja, op zich is ie zo ook lekker!

:mega:
 
thnx man :)

ja die drums, was eigenlijk de bedoeling om ze zo droog te houden, die clap irriteer ik me op sommige stukjes een klein beetje aan, dat nog even aanpassen morgen ofzo.
kan eventueel nog kijken voor die afwisseling, wie weet rolt dr nog wat leuks uit, anders laat ik hem zo
 
Wat een zalig nummer! Ik houd wel van 'gortdroge' drums. Dat maakt een track lekker stevig.

Bepaalde passages (bijna allemaal) zouden sneller opgevolgd kunnen worden door de volgende. Dan krijg je dus een kortere maar boeiender track IMO :)

Zonder Direct link had ik 'm iig. niet geluisterd, ik heb geen zin in dat geklooi ;)
 
Helemaal mijn smaak, als je een hele cd vol gooit met dit soort nummers en je vraagt geen platenbazen prijs koop ik hem, . dit zouden ze trance moeten noemen :D. wanneer hoor ik je hele cd :L 8D ( London / paris) toff, ik had het zelf kunnen maken. zo luistert het 8o)
 
Laatst gewijzigd:
Heb 'm zojuist nog een keer geluisterd :koffie: en bij nader inzien wordt hij vanaf 3:50 pas minder omdat je vanaf daar in herhaling valt en er verder niks nieuws meer gebeurd. Einde is redelijk matig, ook. Maar top track hoor! :)
 
haha ok dan :D

2 drdré: thnx, leuk te horen dat het ook in jou straatje past :) ben bang dat die cd nog wel even op zich laat wachten :biertje:

2 skies: dank voor je kritiek, je hebt misschien wel gelijk ja, dat er dan iets nieuws/onverwachts in moet komen... ik zal dit weekend wel wat experimenteren
 
Back
Top