• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Bezige Bij

Stamgast
Lid sinds
3 januari 2006
Berichten
117
Locatie
Amersfoort
Te koop/ruil aangeboden:

Yamaha RM1X

Richtprijs: 250 euro of een goed bod.

Ik zoek nog:

- Novation Bassstation (liefst keys)
- Korg Microkorg
- of iets anders dat geluid maakt
- masterklaviertje (niet al te groot dus)
- monitors (laat maar weten wat je hebt, ik sta open)
- AKAI S3200xl
- Ensoniq ASR-10
- ...you name it...

Bijbetaling/vervoer/verzending en dat soort zaken komen we wel uit.
 
Reservering opgeheven.

De RM1X heeft 1 technisch mankement, namelijk: de section K/track 11 knop (1 van de witte knoppen in de onderste rij) reageert niet. Aangezien dit volgens mij vrij goedkoop is om te laten repareren, zal ik 'm binnenkort even na laten kijken.

Vooralsnog mag ie weg voor 175 euro of een redelijk ruilaanbod.

Als ie gerepareerd is (ik laat weten wanneer dit is mocht het zover komen) verwacht ik er wel weer minstens 200 euro voor.
 
Hij is nu bij de reparateur, ik verwacht hem woensdag weer volledig werkend terug. Geïnteresseerden kunnen alvast reageren.

Dus: Yamaha RM1X technisch en cosmetisch 100% in orde voor 200 euro of een goed ruilvoorstel.

Ik heb al een BassStation bemachtigd, dus daar hoef je niet meer mee te komen.
Aangezien ik de BassStation ook als MIDI-controller kan gebruiken heb ik dat dus ook niet meer nodig, en ik zit ook niet echt te wachten op vergelijkbare (lees: gelimiteerde) monosynths (tenzij die echt moddervet klinkt natuurlijk).
Andere ruilvoorstellen nog steeds welkom, mijn voorkeur gaat uit naar:

- Analoge, polyfone synth (Microkorg, Juno 106)
- Analoge drumsynth
- Monitor speakers

Met keiharde euro's ben ik uiteraard altijd blij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top