[trance] track

Origineel geplaatst door Leendert
Niks, Prachtig stukje muziek daarbovenaan ergens! :biertje:

no offense trouwes voor diegene die wél hc kenne make erger me al1 an die gaste :P.. ach gelukkig is dat wereldje niet zo groot :D
 
Origineel geplaatst door stevy
terwijl ze niet eens een fatsoenlijke distorted kick kunnen maken
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=59515

8o)

Maarreh HC is ook niet mijn muziek, maar de argumenten die je aandraagt over het niet kunnen lezen van noten etc gaan voor mij nergens over :)

1) Voor mij is het gevoel van muziek veel belangrijker dan de complexiteit van het arrangement of geluiden. Als iemand HC muziek kan maken wat mensen aanspreekt, tof toch?
2) De meeste house pioniers konden geen noten lezen of hadden geen muzikale kennis. Ik ken ook een aantal mensen die technisch niets kunnen, maar toch erg leuke muziek maken.

Maar goed, ik vind je track best leuk. Ik hou alleen meer van de donkere stijlen van trance, niet van deze stijl.
 
Ik ben ook nog beginnend, maar ik vind de track goed qua opbouw en mix, ookal ben ik niet echt een trance-mens.
Het enige mindere vind ik de bassline, iets te voorspelbaar.

Succes met track iig:biertje:
 
Ik vind de strings lekker, melodie is goed. eens een keer niet helemaal van begin tot eind voorspelbaar. De beat enzo vind ik dan weer veeeeeel te voorspelbaar 4x4metjehihat als je snapt wat ik bedoel.

Het tussen stuk met die heartbeat vind ik te onduidelijk en niet strak genoeg.

verder lijkt het wel of af en toe alles een beetje te hard staat en het daarom een beetje distort... ?
 
Ik vind het een leuke originele melody.
Sommige dingen zijn idd voorspelbaar maar dat hoort er gewoon bij. een trance track of wat voor genre dan ook moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Deze voldoet aan die voorwaarden.:okdan:
Enigste minpunt vind ik het geluid van de basssline. die is niet zo (vet) super. But thats my opinion.....

Kort genomen een lekkere originele trance track......

Greetings van Defaulty
 
Ik vroeg mij af welke programma's je voor deze hebt gebruikt!!!klinkt echt goed....
 
Origineel geplaatst door defaulty
Ik vind het een leuke originele melody.
Sommige dingen zijn idd voorspelbaar maar dat hoort er gewoon bij. een trance track of wat voor genre dan ook moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Deze voldoet aan die voorwaarden.:okdan:
Enigste minpunt vind ik het geluid van de basssline. die is niet zo (vet) super. But thats my opinion.....

Kort genomen een lekkere originele trance track......

Greetings van Defaulty

@Freezz, thanks voor je feedback maar ben het in een aantal puntjes niet met je eens. Volges mij staat de mix opzich wel redelijk... dus distorted?! soms probeer ik zwingende percussie te maken. Doe ik ook vaak in men trance tracks maar net wat defaulty zegt... in sommige volstaat een std lijn met wat andere lichte percussie ook wel.

@defaulty, ook bedankt! Ben het helemaal met je eens. Ik ben bezig om deze track opnieuw op te bouwen en idd met een andere bass sound.

@jeetn, ik gebruik voornamelijk een JP8000, z3ta, vanguard, Papen BLUE, junglist, wat vst fx, wavelab en FL 6.0 om te sequencen.
 
Ik vroeg mij af welke programma's je voor deze hebt gebruikt!!!klinkt echt goed....

Ik denk het programma 'creativiteit'.
 
Origineel geplaatst door Tactic
Ik denk het programma 'creativiteit'.

dat denk ik ook, ooit was ik ook zo.. maar nu eigenlijk niet meer.
Ik heb mn programmatjes voor nu wel gevonden en ga daar
eerst een goed nummer mee maken iniedergeval voordat ik overstap. 8)
 
Origineel geplaatst door stevy
@Freezz, thanks voor je feedback maar ben het in een aantal puntjes niet met je eens. Volges mij staat de mix opzich wel redelijk... dus distorted?! soms probeer ik zwingende percussie te maken. Doe ik ook vaak in men trance tracks maar net wat defaulty zegt... in sommige volstaat een std lijn met wat andere lichte percussie ook wel.


En daarom is het jouw nummer toch! het is puur mijn smaak waar het aan ligt :)

keep up the good work
 
Origineel geplaatst door Tactic
Ik denk het programma 'creativiteit'.

Dat is nu ook waar!Je mag het duurste hebben die je maar wilt,toch moet je het zelf brengen!!!

Daarom ben ik ook van de mening dat je moet samenwerken met 1 of meerdere,kan nog zo spektaculair zijn.

Iedereen is wel in iets goed maar meestal niet in alles.Ik kan wel een mooie melodie spelen maar iets afmixen das een ander paar mouwen....

Jammergenoeg moet ik alles alleen doen en gaat het niet echt vooruit,het staat eigenlijk stil!!!!!
 
Back
Top