Nieuwe CD MEESHA - "Reverse" (augustus 2006)

meesha74

Muzikant
Lid sinds
5 november 2004
Berichten
2.252
Locatie
Hilversum
De release van mijn nieuwe album "Reverse" staat gepland voor de tweede helft van augustus 2006! Vanaf dan zal het complete album gratis beschikbaar zijn als download. Op dit moment ben ik nog keihard aan het werken om alles op tijd af te krijgen. Er moet nog het één en ander worden afgemixt en bijgewerkt maar het grootste gedeelte van de nummers is zo goed als klaar.

Op het album staan 11 tracks. Gedurende een periode van bijna 2 jaar heb ik aan het nieuwe materiaal gewerkt en ik ben erg tevreden met het resultaat. Deze cd is nog steviger en "voller" dan de vorige.

Zoals gezegd zal het album gratis te downloaden zijn via de website. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is je email adres invullen waarna het complete album gedownload kan worden. Het is echter nu reeds mogelijk om in te schrijven voor het album. Op het moment dat deze online beschikbaar zal zijn krijg je meteen een berichtje met een link naar de downloadpagina. Tot die tijd kun je alvast een voorproefje beluisteren.

Wil je het album niet downloaden maar als een gewone audio cd opgestuurd krijgen, dan kun je je eveneens hiervoor inschrijven. Dit alles voor de prijs van slechts 5 euro.

Ga voor het inschrijven naar: www.meesha.nl/subscribe. Je krijgt meteen een bevestiging van je inschrijving. :okdan:

Misja (MEESHA)
 
HIJ IS KLAAR!!

HIJ IS KLAAR!!

Vanaf nu is mijn nieuwe album GRATIS te downloaden vanaf de site. Op het album staan 11 "gloednieuwe" tracks. Sinds november 2004 heb ik gewerkt aan het materiaal. De sound van deze CD is nóg energieker en voller dan de vorige CD "Fading", en kan omschreven worden als een mix van Pop, Electronica, Rock en Dance.

ReverseCover2.jpg


Het album is dus gratis te downloaden vanaf de website. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is je email adres in te vullen, en je wordt meteen doorgestuurd naar de download pagina. De totale bestandsgrootte is zo'n 85Mb (.zip file) en bevat alle 11 tracks, de hoes en een tekst bestand. Je email adres wordt uitsluitend gebruikt om je een bevestiging en de link naar de download pagina te sturen, en om je desgewenst de nieuwsbrief te sturen.

Ga dus snel naar de downloadpagina en haal het nieuwe MEESHA album "Reverse" GRATIS binnen! Enne... vertel het aan anderen!

:okdan:
 
Fantastisch!

Album staat nu op maar heb alleen niet tijd genoeg om het helemaal te luisteren, morgen wel. Morgen zal er ook een volledige review worden gegeven. :)
 
Origineel geplaatst door meesha74
Thanks! :D

ik heb je cd niet geluisterd maar vind je plan van aanpak TOP!

geen gezeur over eerst betalen dan pas luisteren.. NEE...
eerst downloaden en als je het op een cd wil hebben is de cd voor een hele goede prijs van slechts € 5,- te koop!

Hopen dat veel mensen op deze manier denken --> SUPPORT THE ARTIST!
 
Knap staaltje werk Meesha! Alles klopt en flow'd heerlijk.

Het valt me op dat er een gigantisch wand aan geluid wordt gebruikt bijna met elke track waardoor het dicht gesmeerd kan klinken. Wat betere plaatsing van de instrumenten in het stereo-spectrum kan dit oplossen. Een goede mastering zou het goed doen naar mijn oren want het mist een beetje hoog en warmte.

De tracks die ik het beste vind zijn ; what I am, it's over en comforting days. Die drie hebben wel een indruk op me gemaakt. Je geluiden keuze zijn uitzonderlijk goed uitgepakt en het klinkt goed in de oren allemaal. Ik heb altijd moeite om vocals goed te verstaan in een track maar bij jouw is dat echt niet aanwezig, gewoon duidelijk.

Het is allemaal zeer goed geprogrammeerd en als je de bovenstaande kritiek opnieuw in je uitwerking neemt zal het nog beter zijn. :okdan:


Succes met de verkoop!
 
@Chosenminder.

Hartelijk dank voor je analyse. Dat is info waar ik wat mee kan. Uiteraard ben ik blij met de complimenten maar je genoemde kritiek wordt ook zeer zeker op prijs gesteld. Sterker nog. Er is al wat mee gedaan.

Je hebt zeker gelijk wat betreft het hoog. Dit is inmiddels aangepast en de nieuwe bestanden staan dan ook online. Mensen die het album al hadden gedownload kunnen de nieuwe versie binnenhalen via dezelfde link als de vorige. Als het goed is heeft een ieder deze link ook via email gekregen.

Wat betreft je overige aandachtpunten:
Ik wilde dat de sound van deze cd behoorlijk hard en "agressief" was. (het zogenaamde "in je gezicht"- geluid). Daarom zit de mix behoorlijk dichtgesmeerd. Je hebt gelijk dat er erg veel geluiden worden gebruikt. De bedoeling was niet zozeer dat dit allemaal onafhankelijke onderdeeltjes van de sound waren maar meer één geheel van geluid.

Hopelijk raken meer mensen geinteresseerd. Voor wie hem nog niet heeft: www.meesha.nl/Reverse
GRATIS downloaden, laat het aan je vrienden, collega's kennissen etc horen. Ook als je contacten hebt met programmeurs, podia, labels etc. hou ik me zeer aanbevolen!

:okdan:
 
Ik hou wel van een beetje dichtsmeren, maar er zit ook genoeg openheid in de tracks ter afwisseling.
Het hoog mistte bij mij ook, ik ga zo even de nieuwe versies luisteren.

Het zou leuk zijn als je een keer in de buurt een optreden zou hebben. Ik ben wel onder de indruk. Mooie release. Gefeliciteerd.
 
Back
Top