advies voor analoog filter stereo

Mono, je hebt gewoon gelijk, maar sommig mensen zitten in een andere league ;-) Zou willen dat ik Serge kon betalen....
 
Kijk en daar komt alweer de Serge dis.
Heb ik ook maar een keer gezegd dat iemand Rex moet bellen en een Serge panel moet gaan bestellen?
 
is die serge als standalone te gebruiken of moet er zo'n mooie kast om worden gebouwd met voeding enzo?
Ben wel benieuwd naar die sound. Heb je die modmax al geprobeerd?
 
Ik heb de modmax nog niet geprobeerd maar die SEM filter pedaal spreekt me erg aan.

Serge is een modular merk uit Amerika wat begonnen is in de 70's.
Het is wel behoorlijk prijzig maar het is de diepgaanste modular samen met Buchla.
En dan bedoel ik qua functies etc.
Je kan geen losse modules kopen maar moet een hele panel configureren en het klinkt niet als een Moog.
Hier is trouwens veel info te vinden.

http://www.serge-fans.com/
 
heleboel filters op die wereld!

als je stereo weglaat kan ik mijn korg ms-filter er ook ingooien. Lekker ding hoor!
 
en andere clones ook daar!

frostwave is ook een mooi filter!

wie gaat er effe klussen voor mij?
 
Dat gezeur altyd over die Serge...en Saskia dan ? Telt die niet meer mee :D

De Sherman is er tegenwoordig ook in stereo, grootste nadeel hij is ook 2x zo groot als de mono en alle knoppen zitten er dubbel op (en ook alle I-Os op het frontpaneel helaas). Jammer want daar ga ik niet voor dokken. Als ik 2xmono wil freaken koop ik wel 2 mono shermans. Erg jammer anders had ik voor een Sherman stereo gegaan...;(
 
Back
Top