Nieuwe (!) Organix - Alien Intelligence

Nosotros

Nieuwkomer
Lid sinds
24 juni 2006
Berichten
4
Locatie
Amsterdam
Mja eerst even voorstellen dan maar... ik ben Daan, 2e helft van Organix.. jullie kennen rebel vast al wel. kheb nog niet gepost maar ik volg het gebeuren hier al een tijdje.., anyway:) we waren ons aan het vervelen en besloten een psy trackje te maken.. zie hier het resultaat. kheb voor nu alleen nog maar een yousendit link (datalimiet van organicgroovecontrol is alweer overschreden... dus als iemand gratis ruimte heeft, ik hoor het graag;)), als het je niet lukt om te downloaden, geef even een gil en dan load ik em ff opnieuw up. enjoy!

Link: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3F4DDBDB1E637B8E
 
Op zijn tijd hou ik hier ook wel van.

Zit naar mijn idee best lekker in elkaar.
 
Ja lekker hoor.

Goeie morning groove, na een nacht van fullon zeer welkom.

:biertje:
 
Thnx! Nog meer reacties?
:)

lsd_blotter.jpg
 
Origineel geplaatst door rendering_rebel
Stem samples komen uit een film: Kgb ufo files ofzoiets
Echt een droge film maar wel erg leuke samples ;)

cool :) Die stem klinkt hetzelfde als de stem in 'last chance to save planet earth before it is recycled' van porcupine tree :okdan:
 
Re: Nieuwe (!) Organix - Alien Intelligence

Origineel geplaatst door Nosotros
Mja eerst even voorstellen dan maar... ik ben Daan, 2e helft van Organix.. jullie kennen rebel vast al wel. kheb nog niet gepost maar ik volg het gebeuren hier al een tijdje.., anyway:) we waren ons aan het vervelen en besloten een psy trackje te maken.. zie hier het resultaat. kheb voor nu alleen nog maar een yousendit link (datalimiet van organicgroovecontrol is alweer overschreden... dus als iemand gratis ruimte heeft, ik hoor het graag;)), als het je niet lukt om te downloaden, geef even een gil en dan load ik em ff opnieuw up. enjoy!

Link: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3F4DDBDB1E637B8E


Gilll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
cool :) Die stem klinkt hetzelfde als de stem in 'last chance to save planet earth before it is recycled' van porcupine tree :okdan:
he ja, nog niet eens echt op gelet. luisterde daar vroeger altijd vet veel naar, heel psychedelic. nu wat minder.. ze meer nu metal geworden. jammer.
 
Origineel geplaatst door Nosotros
he ja, nog niet eens echt op gelet. luisterde daar vroeger altijd vet veel naar, heel psychedelic. nu wat minder.. ze meer nu metal geworden. jammer.

Maar nog steeds zijn ze zeker niet de standaard 13in-een-dozijn metalband :) Maar dat ruigere mag ik juist wel, metal is mijn ding :)
 
Ik ben onder de indruk, een zeer druk nummer maar wel relaxend. Met zoiets is een avondje spacen niet saai! :okdan:
 
lekker psytrance trakkie.. ik dig dit wel.. :okdan:

-edit-

érg lekker zelfs.. luister het nu voor de 5e keer..! :D
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind de productie en de geluiden lekker, maar voor mijn gevoel komt het nummer niet echt "LOS". Pas na 5 min. begint ie lekker op gang te komen, maar ik kan er ook helemaal naast zitten, omdat dit de bedoeling van de track was, en ik tenslotte niet zo heel veel van psytrance af weet. Maar als het mij nummer was, dan zou ik er nog en dikke leadpartij ala Astral Projection in gooien.

Misschien heb je er wat aan :engel:
 
Back
Top