[mnml/techno] jerzz - rejmuntjo

jerzz

jerzzno
Lid sinds
12 mei 2003
Berichten
464
Locatie
Arnhem
Dag mensen van het goede leven,

Vannacht na het roken van een superlekkere Jack Herrer ben ik met deze track aan de gang gegaan. Heb zo`n uur of 7 doorgewerkt totdat ie in de huidige staat verkeerde. Geloof dat ik rond een uurtje of 6 ging slapen :D Verwacht wederom freaky sounds zoals jullie van me gewend zijn.

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=827503&t=1589

............
 
Lekkere freaky sounds idd...
Ik heb je track niet volledig geluisterd want ik werd een beetje gek van een irritant hoge frequencie in je track, vooral duidelijk als je kick erin komt.
 
Jhazzzie hoor!
Ik ga je 85 (!!!) andere liedjes ook maar eens beluisteren :P
Maar bravo, ook een beetje voor Jack natuurlijk 8o) en succes met ontwaken vandaag!
 
Hele dikke duistere minimal... inspiratie de vrije loop laten gaan :)

Krijg gelijk het gevoel van een minimalparty in een mega duistere lokatie, dan deze track opzetten zodat die partypeople denken van 'wooow wat is dit man :)' ?

Vind die tussenstukken zonder beat wel lekker vreemd...

:dj:
 
leuke track!
Alleen die hoge tik in je kick mag wel wat minder.

voor de rest...lekker diep...
 
Dit is een goeie track! Lekker duister en ritmisch. Die hoge toon in de kick vind ik persoonlijk helemaal niet irritant. Deze kan op vinyl zeg ik! :D Zou je misschien een tipje van de sluier kunnen lichten omtrent die wicked geluiden? Hoe heb je dat gedaan?
 
ik denk dat hij dee meeste geluiden nog altijd uit z'n rs7000 haalt... maar don't shoot me als dat niet klopt
 
Back
Top