• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage (analoge) FX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Qubit

Stamgast
Lid sinds
15 september 2004
Berichten
104
Locatie
antwerpen
Te Koop :

Analoge Vintage FX :
Boss DC-2:
De beroemde dimension D klank in een pedaalke... in zeer goede staat!
Gaat weg omdat ik er twee heb :)
Richtprijs: 150 euro

Boss RX-100:
Vintage Spring Reverb van Boss: Mono én stereo ingangen - keuze tussen twee soorten reverb: stereo uit met beide uitgangen in fase of stereo uit met beide ingangen in tegenfase.
Opgelet! Bij de selectie knop van de input werkt de -50dB niet meer, beide andere keuzemogelijkheden werken wel nog. Dus nog prima bruikbaar, maar toch aangepaste vraagprijs...
Gaat weg omdat ik meer mn vesta fire rv1 spring reverb gebruik.
Richtprijs: 80 euro

Ibanez UE-400 :
2U 19" Rack met 4 analoge effecten van topkwaliteit: Compressor, Distortion, Phaser en Chorus/Flanger + een externe effectsloop. Inclusief pedaal (net opnieuw gesoldeerd, dus in topconditie)
Gaat weg omdat ik mijn aparte pedalen meer gebruik.
Richtprijs: 175 euro

Digitale Vintage FX
En tenslotte:
Boss RPS-10:
1/2 19" Rack bestaande uit Pitchshifter en delay met zeer indrukwekkende reverse delay en reverse pitchshifter :) alsook de standaard delay modes en zeer accuraat af te stellen pitchshifter dankzij de fine tune; ook chorus effecten te bereiken.
Gaat weg omdat ik al een Boss PS-2 heb en de reverse delay (waarvoor ik de rps kocht) toch niet zo in mn stijl past :)
Richtprijs: 80 euro



Ruilvoorstellen welkom: ik ben vooral geïnteresseerd in
EMU E5000/E6400 Ultra
Yamaha RM1x
en eventueel een Clavia Nord Rack 2
maar andere ruilvoorstellen zijn ook welkom... wie weet ;)

De apparaten bevinden zich in Brugge, kunnen ook afgehaald worden in Gent. Indien gewenst kunnen ze ook opgestuurd worden (verzendingskosten voor de koper).
In geval van ruil is het mogelijk om op een centraal gelegen plaats af te spreken.

PS: Foto's volgen nog of zijn via mail verkrijgbaar.
 
Boss RX-100 en Boss RPS-10 voorlopig gereserveerd voor StiebZ
Ibanez UE-400 voorlopig gereserveerd voor divi
:)
 
Ibanez UE400, Boss RX-100 en RPS-10 en tenslotte EHX LPB2ube verkocht!

Rest enkel nog de Boss Dimension C!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top