Waar halen ze die bas vandaan?

Wat een zielige vertoning ik heb wat flarden gezien op de televisie tijdens het zappen....jeeeesus wat in en in kut die bands...en vooral Red Hot Chilo pepers...da's toch geen rock man...waar zijn de pakkende riffs????? waar zijn de gasten die echt gitaar kunnen spelen????? waar is keith moon???????????????????????????? . hoe kunnen mensen dat goed vinden????????????

zelfs dingen die in de jaren 80 kut waren zoals RICK ASTLEY zijn 10000 x beter dan die mieterige tampax laxeer rock bands die daar spelen.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r

en dan nog iets...ik hoorde vandaag op de radio BENNY NIJMAN en fucking hell die gast ROCKT echt hard in vergelijking bij die pinkpop fakers.
 
Ik vond het in iedergeval vet :dj:
Was blij verrast door jamie lidell, kende hem helemaal niet, maar klonk wel lekker hoewel hij niet helemaal los kwam. En wat iedereen ook van de peppers mag vinden, ik heb ervan genoten. Met moeite een plekje in de buurt van de geluidstoren gevonden, zodat ik in iedergeval nog iets kon zien. Hoewel er zeker vanalles op aan te merken is, rocken en funken ze gewoon. Hoe Flea op z'n bas slapt en speelt vind ik gewoon super en ook de gitaarriffs zijn lekker catchy (vind ik)
Keane en Franz Ferdinand vond ik dan weer helemaal niks aan, allemaal dezelfde slappe hap.
 
Origineel geplaatst door smackos
Wat een zielige vertoning ik heb wat flarden gezien op de televisie tijdens het zappen....jeeeesus wat in en in kut die bands...en vooral Red Hot Chilo pepers...da's toch geen rock man...waar zijn de pakkende riffs????? waar zijn de gasten die echt gitaar kunnen spelen????? waar is keith moon???????????????????????????? . hoe kunnen mensen dat goed vinden????????????

zelfs dingen die in de jaren 80 kut waren zoals RICK ASTLEY zijn 10000 x beter dan die mieterige tampax laxeer rock bands die daar spelen.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r

en dan nog iets...ik hoorde vandaag op de radio BENNY NIJMAN en fucking hell die gast ROCKT echt hard in vergelijking bij die pinkpop fakers.

Van hetgeen ik zag op TV, vond ik niks echt goed. Ik heb dat gevoel al een paar jaar. Het laatste ongelooflijke ding dat ik zag op Pinkpop (hetgeen vroeger echt wel een toprockfestival was) was de editie waar Shane Mcgowan bijna zijn laatste adem uitblies op het podium, die vent was gewoon te zat voor woorden. Dit alles ligt ni echt aan Pinkpop, maar aan het ongelooflijke arsenaal aan kutbands die heden ten dage op de voorgrond treden. Allemaal zo braaf, gelikt en zielloos gecontrolleerd. Misschien worden enkel deze bands getoond op TV, omdat ze gelinkt zijn aan ClearChannel (guess)?

We zullen maar zeggen dat ons afgijzen alleen maar bijdraagt tot een groter creatief bewustzijn van onszelf.

BTW: The Deftones SUCKEN HARDASS!!!!!
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Zo nog 3 weken en dan weer op naar Rock Werchter

Origineel geplaatst door nick nova
Misschien worden enkel deze bands getoond op TV, omdat ze gelinkt zijn aan ClearChannel (guess)?

Origineel geplaatst door mono-poly
MOJO is gewoon de muziekmaffia van nederland met hun achterlijke concertprijzen.
Ga gewoon eens een lang weekend naar Dour bij onze zuiderburen.
Daar heb je teminste normale prijzen en echt leuke (minder bekende) bandjes.

Dour Festival

Er is geen groter kut-festival dan Werchter. Het is een festival voor rijkeluiskinderen, de torenhoge inkom, vreet en zuipprijzen in acht genomen. Waarom ?

Werchter = Clear Channel.
Mojo = Clear channel
Alles is tegenwoordig Clear Channel en de honger van deze neo-liberaal imperialistische amerikaanse slokkop is nog niet gestild.

U kan alles lezen over 'praktijken' van Clear Channel alhier :
http://www.sap-pos.org/txt-nl/2004/april/clear_channel.htm

En hier :

http://www.wereldmediahuis.be/article.aspx?a_id=236&version=online

In die zin heeft Mono-Poly groot gelijk.
Allen naar Dour! Onafhankelijk! Progressief! Leve de dopeheadz, alternativo's en anarchisten !

Sorry van mijn 'politieke' betoog, maar ik ben totaal ANTI Clear Channel. :biertje:
 
Re: Waar halen ze die bas vandaan?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
De Yamaha Stage heeft naar mijn weten geen Midi Out...
Wout


Ik heb niets gezien op TV...
Ik heb geen verstand van Keane (en wilt dat graag zo houden).
Maar ik weet wel dat er Yamaha CP70's zijn uitgevoerd met midi.
De Yamaha CP70m is dat.
 
Origineel geplaatst door smackos
... waar is keith moon???????????????????????????? ...
Hé, nou je het zegt...
Al jaren niets meer van die man gehoord.
Zou'die uit The Who zijn gestapt? :confused:

Wout
 
Waarom bestaan er nog steeds nutteloze mensen die hele dagen besteden met dingen posten over of iets kut is of niet...of je IETS KUT VIND OF NIET is de manier.
Ik weet zeker dat er hier heel veel mensen zitten te zeiken die niets anders zouden willen dan daar ook staan! En die misschien hetzelfde talent hebben maar half de connecties of zelfs half het talent niet hebben...HOU OP met zeuren en besteed je tijd beter.
Kijk eens waarover deze topic begonnen is!!! Hoeveel zinvolle discussie hieruit ook voort kunnen komen, wordt dit weer voor de zoveelste keer tot een weleens nietes spelletje gereduceerd.
Als je iets kut vind kijk dan niet, al jaren lang is het niveau op die festivals het zelfde, de muziek hetzelfde maar net iets andere namen, de wijze van uitvoering hetzelfde en wat betreft die prijzen...; gaan jullie ook bij elk patatje met lopen zeiken dat het duurder is geworden dan vroeger?!?!

Tering...
 
Keith Moon is on da moon................helaas

Maar ja ik wil ook wel eens naar Dour, maar mijn festival vrienden durven niet. Zijn bang dat het een grote vieze ongecontroleerde, muitende en berovende bende is.

Het programma van Dour is elk jaar wel erg lekker hoor.

Maar zo erg is Werchter toch ook weer niet?
Altijd best gezellig zo met die Belgen(vlamingen dus).........en dit jaar Depeche Mode(als ik dan inmiddels niet helemaal afgetakeld en opgetripped ben)


Zijn er hier mensen die echt daadwerkelijk recent naar Dour geweest zijn? Is het echt zo'n bende?
 
Ben jij van Mojo of zo?
Sjonge jonge zeg.
Als ik iets RUK vind en de prijzen idioot hoog vind dan zeg ik dat.
Zo simpel is het en anders niet.
Maar ga jij maar lekker blij zijjn met je Stink Pop festival!
Jij liep daar vast en zeker rond met zo een nichterige roze hoed?

:doei:
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Zijn er hier mensen die echt daadwerkelijk recent naar Dour geweest zijn? Is het echt zo'n bende?

Ach het valt allemaal wel mee.
Er word wel aardig dope gebruikt etc maar ik erger mij er nooit zo aan.
En de drankjes zijn goed betaalbaar en het water helemaal!
 
Dour wordt jammergenoeg ook steeds minder.. Maar volgens mij proberen ze het wel zo te houden als vroeger. Okay de beveiliging word meer en beter, maar das wel goed.. Bij Dour kan je tenminste flesjes water op het festival terrein kopen.. Iets waar ik zo een klote pokke hekel aan heb bij Lowlands is dat het daar niet mag en je vervolgens water in een fukkin BEKER moet drinken/kopen...
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Zijn er hier mensen die echt daadwerkelijk recent naar Dour geweest zijn? Is het echt zo'n bende?


ik ben 2 keer geweest in de laatste 10 jaar (opa!) en het was gewoon leuk, hoewel ik me wel bedenk dat de eerste keer (10 jaar geleden!) mijn leren jasje is gepikt.
ik ging trouwens alleen voor iggy pop en frank black.
 
Ach, in Den Haag hebben we deze discussie zelden, want naast de KoninginneNach hebben we altijd nog ParkPop... Lekker gratis :)

En Den Haag Beatstad is maar € 12,50...

Wout
 
Ik weet zeker dat er hier heel veel mensen zitten te zeiken die niets anders zouden willen dan daar ook staan! En die misschien hetzelfde talent hebben

Hetzelfde talent? Volgens mij heeft iedere oetlul hier op het synthforum al 100x MEER talent dan die adolescente zeurende schoolknaapjes die een maximum zangbereik hebben van 0.5 octaaf(of de helft ervan). Ik heb nog nooit een gitaar aangeraakt maar ik zeg je ik speel die lapzwanzen er zo uit! :D

(Met een FUZZWAH erop uiteraard)

Smackos (proffesioneel afzijkende nietsnut)

BENNY NIJMAN FOREVER!

BennyNijman.jpg
 
Als je iets kut vind kijk dan niet, al jaren lang is het niveau op die festivals het zelfde, de muziek hetzelfde maar net iets andere namen, de wijze van uitvoering hetzelfde en wat betreft die prijzen...; gaan jullie ook bij elk patatje met lopen zeiken dat het duurder is geworden dan vroeger?!?!
Tering...

totaal onwaar, waarachtig,
ik heb een tiental jaar geleden "kyuss" nog gezien op pukkelpop volledig live
gene playback :z waa fantastisch !

bij ons is er rhaaalovely, waar jullie aller we vs death heeft gespeeld
of rock herk, gratis en goei rustig ni al te groot festivalleke
& misschien ook wel dour, alhoewel laatste jaren toch fameus BIG BIG is geworden

:mexico:
 
Back
Top