• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam M1024

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NyaH

DE patser
Lid sinds
1 juli 2003
Berichten
157
Locatie
Joure Friesland
Ik heb een tascam M1024 stage mixer in de aanbieding.

Dit is een 24 kanaals mixer met phantom power enveel mogelijkheden zoals aansluitingen voor recorders ed. De kanalen zijn als volgt verdeeld: 16 mono kanalen, 4 stereo kanalen en 2 master out. Er kunnen 4 effects processoren op worden aangesloten. Het console beschikt over uitgebreide routings mogelijkheden. Xlr mic ingangen, XLR uitgangen naar de versterkers toe, maar ook Jack uitgangen. Per kanaal een jack line in, mic in en insert. Pfl op elk kanaal. Eff 1 of 2 en Eff 3 of 4, pan gain 3 band EQ enz.

Het console ziet er goed uit en er zijn een aantal nieuwe knoppen op gezet. Wel zitten er duidelijke gebruikssporen op de kunstof zijkanten van het in en uit de kist halen van het console. Het werkblad zelf is in goede staat. Echter het console is inmiddels vervangen door een grotere tafel.

Aan de tascam mankeerd nog het één en ander, er zit een brom in die veroorzaakt word door elko's in de voeding. Dat is geen dure zaak, maar wel tijdrovend. Hetzelfde geld voor de sliders (faders, schuiven) die eens grondig moeten worden schoongemaakt. hoewel ze op zich nog goed zijn, kraken ze wat door jaren van stof etc.

Voor een sleutelaar is dit een leuke kans, als ik het console repareer dan zou hij meer dan het dubbele opleveren. Maar ik heb er geen tijd meer voor. Kan u zelf sleutelen in de electronica en zoekt u een goed mengpaneel dat na een kleine revisie weer jaren mee kan?, dan is dit iets voor u.

200 euro lijkt mij een mooie prijs.

Ik heb op dit moment geen foto's, die moet ik nog maken. Deze kunnen opverzoek van serieus giënteresseerden worden gemaild.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top