MonoHuman-Of je worst lust! :D (grunninger detroit)

  • Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
D

Deleted member 18007

Guest
Don`t believe the Hype, here`s the Sequel

Dit is de jam/track/mantra van afgelopen zondagavond van linksgetekende en ProtoHuman.

In vergelijking met de jam van eerder die week, vind ik deze qua "mastering" beter klinken. Qua sfeer vond ik de ander mooier (ik word een beetje bang van deze }:| :D)

Ik zou zeggen:"Brand los, brand ons af :D"
 
deze vinnik nog leuker dan numero uno
al lijkt t of je dr een hoop compressie over hebt gegooid, of je bent gewoon een hoop laag kwijt geraakt ergens in t proces; vette jam, alleen de oompf is r nie, en god mag weten dat die md m wel heeft

verder erg leuk hoor!
 
nou, bang word ik hier niet van hoor :)

ik vind het wel lekker als achtergrondmuziekje...

zit wel een hoop compressie op zo lijkt het ja.

:kimono:
 
Die Compressie kan kloppen. Alleen over en uit de MD btw...
Protohuman wees me er al op, ik kon alleen :D. Zat weer lekker in m`n element. Beats Bakken.
Maar ben het eens de Comp is té

Dank voor luisteren :biertje:
8D
 
als de compressie alleen op de md zit dan mag het basloopje ook nog wat harder/hoger in de mix

(als da nog kan natuurlijk)
 
Origineel geplaatst door markaugust
als de compressie alleen op de md zit dan mag het basloopje ook nog wat harder/hoger in de mix

(als da nog kan natuurlijk)

Dat gaat niet meer lukken. 1 take ;)

Maar wellicht bij voldoende animo dat deze gemultitracked gaat worden (die andere jam ook trouwens) :L
 
:D die machinedrum wordt best platgeslagen zo ja. En die TX802 geluiden maken 't erg spookie 8D.

Ik hoor 'm nu ook weer voor 't eerst sinds zondag, en ik ben best blij....:)
 
friesedrogeworst-label.jpg


De rest is bijzaak!
 
:D:D:D Gaat lekker hier...

Nu vraag ik me alleen wel af wat ze daar op de Oldehove van de MonoHuman track vinden. Heeft iemand nog wat toe te voegen aan deze track? Of krijgen we verder alleen Fryske dûmkes, Haagse Hopjes, Zeeuwse boter, Limburgs bier en kletskoek? :D
 
Lekker trackje; goede sfeer. Ik vind alleen dat hihat (?) roffeltje-of-zoiets op een gegeven moment niet zo leuk meer.

Gooi ik nog wel ff een paar Arnhemse Meisje erin :D
 

Attachments

  • arnhmeis.jpg
    arnhmeis.jpg
    14,8 KB · Bekeken: 58
lekker man!

Doet me een beetje denken aan nightrider, met die synthline erin, en dat is positief bedoeld!! :)
Maar dan een nightrider op water, lekker laidback en met bubbels
:biertje:
 
Origineel geplaatst door the red eye
lekker man!

Doet me een beetje denken aan nightrider, met die synthline erin, en dat is positief bedoeld!! :)
Maar dan een nightrider op water, lekker laidback en met bubbels
:biertje:
:D Nightrider.... dat had ik zelf nog niet bedacht! :biertje:
 
Leuke track, wederom eentje die geen liedje wil worden maar gewoon zichzelf blijft. Ik snap de nightridersuggestie wel. Niets toe te voegen. M'n zeeuwse bolussen zijn op, en oranjekoek ben ik hier nog nooit tegen gekomen in A'dam, sukerbole wel.

Ps, grappig om de oldehove weer te zien, tijd geleden.
 
Lekker trekkie jungs! Ik vind m een stuk frisser dan de vorige.
Ik vind m sfeervol maar niet eng. Wat ik wel eng vind zijn die restandvlees worsten getoond in deze thread :D :W =)
 
Origineel geplaatst door PzHKL
Lekker trekkie jungs! Ik vind m een stuk frisser dan de vorige.
Ik vind m sfeervol maar niet eng. Wat ik wel eng vind zijn die restandvlees worsten getoond in deze thread :D :W =)
Misschien dat we de volgende keer iets met beschimmelde kaas of zo kunnen doen...:D


Thnx mate!
 
Back
Top