Filmpje, 3 forumleden live

Leuk!

Oppgenomen in de kelder van de Abu Graib gevangenis?

Cursus Sonic Torturing :D
 
Zo, dat is nou wat ik vet vind.. nee niks plaatjes maar gewoon live met je synth(s)! :okdan:
 
Rocken!

live gaan is wel slecht voor je rug als ik jullie zo zie staan... Hopen dat je later niet door het leven gaat als trio quasimodo!
;)

Klinkt gaaf!

-C-
 
Geluidskwaliteit is helaas niet zo goed om goed te kunnen beoordelen. Ik hoor wel het publiek op 1 stuk vet uit zijn dak gaan, dat vind ik ook het gaafste stuk.
Wel tof die video!
 
ja het was af en toe wel een zooitje. Totaal was het een klein uurtje denk ik.
Het was in Dystopia, Den Haag, en das een kelder.
 
Kicke dit.

:okdan:
 
Wel jammer dat jullie een beetje als een stel apatische zombies aan knoppies aan het hengsten zijn. Maar wel leuk gedaan ja.
 
Origineel geplaatst door Arv
Wel jammer dat jullie een beetje als een stel apatische zombies aan knoppies aan het hengsten zijn. Maar wel leuk gedaan ja.

Inderdaad, wat interactie met het publiek is altijd leuk (voor beide partijen)... op dat stuk waar het publiek uit zijn dak gaat zou je ff lekker met je handjes omhoog kunnen gaan :mega:
 
Zombies in the mist:D
 
Leuke filmpjes
 
Origineel geplaatst door klausito
Inderdaad, wat interactie met het publiek is altijd leuk (voor beide partijen)... op dat stuk waar het publiek uit zijn dak gaat zou je ff lekker met je handjes omhoog kunnen gaan :mega:

Dat is wat overdreven maar check voor de gein is AUX88 live optredens.. Dat is gewoon een directe interactie met de crowd..
 
Publiek komt voor de muziek, ik ga echt niet overeind komen om dan naar het publiek te gaan kijken. Meestal zie ik het publiek de gehele zet geeneens. Lekker boeiend. Handjes in de lucht laat ik aan Tiesto over.
En in een tent als deze maakt het al helemaal niet uit.
 
Ik zeg ook niet dat je het MOET doen.. Maar het MAG wel.. Het lijkt nu net alsof het een godszonde is als je het publiek een keer aankijkt..
 
Vette shit!Wat staat daar al van gear op het podium?
 
dat klinkt inderdaad als een erg dope jam..! dat mag ook wel met zo'n lineup :D

nice one

(en waarom lopen mensen nou te zeiken dat jullie niet genoeg naar het publiek kijken en niet met de handjes in de lucht wapperen? 'tis toch geen stand-up comedy act of een toneelstuk ofzo... als ik naar een liveact ga, dan ga ik voor de muziek en niet voor het oogcontact met de muzikant..?! ach ja, die mensen die daarover zeiken zullen wel van die baard-aaiende trainspotters zijn die het hele optreden met een glas Spa Rood naar het podium staan te staren..)
 
Volgende keer even een recorder laten meelopen aan een AUX uitgang ipv. speaker -> crappy videocamera? ;)
 
Back
Top