Filmpje 1 van 2 van een stukkie liveset

Origineel geplaatst door mikanik
Hoe was dat in de Fabric? De tent heeft een indrukwekkende lijst artiesten die er opgetreden hebben. Mag je nog een keer terug komen?

wel relax, had van te voren wel zo m'n twijfels over die tent. maar het viel reuze mee. Het was superdruk. Lange rij mensen voor de deur buiten. Speelde in de grote zaal. En ja ik mag terugkomen.
 
Origineel geplaatst door sander
welk commentaar? pbde jji me soms over dat jaarlijkse acid feest? Ik heb allen pb's verwijderd na lezen want m'n box is anders weer vol.
Oeps, zo komen de misverstanden de wereld in. Ik ben het woord 'request' vergeten te typen, dus ik had je een 'friend request' gestuurd voordat ik de opmerking 'Just a note: Only send me a friend request if you personally know me or like my music. Not just for having another "friend" in your profile.' had gelezen....
Aldus...

p.s ik vind het dapper om alleen op het podium te staan en het is nog dapperder om dan te gaan experimenteren! (veren zijn nu echt op)
 
Leuke opname en vette acid :okdan:
 
sjeus...dacht even dfat je zwaar aan het electro-boogiƫn was. M`n Internetverbinding is te traag :z :Z

ff op het werk tjekken dan maar :D

(eerste indruk was :okdan: )
 
Helemaal te gek man!

wat moet dat een lekker gevoel zijn om zo'n show weg te geven :D

zijn er geen betere audio opnames gemaakt? en waar blijft t 2e filmpje :{
 
Bedankt voor jullie reacties!!
Deel 2, misschien volgende week, ik heb em geloof ik overschreven met deel 1, dus nu heb ik 2 keer deel 1 :stupid Daarna lukt het rippen van de video niet meer goed. Volgende week nieuwe poging. De komende dagen druk.
 
Super VET.... gaaf dat ouwe spul. Is dat puur improviseren wat je doet of bereid je eea van te voren voor?

In deel 2 gooi je de 303 erin?
 
Hefty!
 
Wow!:{ Errug Bruut!!! :P Vette stijl ook! Lekker duister... 8~ Top!!!
 
Super man! Ook dapper om het gewoon alleen te doen zo'n set, goed gelukt. Fabric is een van de vetste clubs die ik ken repect! :halleluja
 
yeah, heb vannacht eindelijk eens Sendex live gezien,

mensen mensen, wat een feest was dat!! :{ :walker: :halleluja
 
- waar blijft filmpje 2?
- en waarom twee laatste livesets 'voorlopig' eigenlijk?


als ik vragen mag ;)
 
Back
Top