Novation ZeRO SL Launched!

Novation ZeRO SL

Jaaa de nieuwe Novation controller, nu met NUL toetsen!

remotezero.jpg
 
als ze zo,n controller nou eens helemaal fatsoenlijk zwart maakten in plaats van dat plastic grijs, dan kocht ik er zo een.
 
hehe...eindelijk 1 zonder keys...
 
prijs : UK 229 Pond incl/ VAT...mmm...deze of de Bitstream...
 
ik had elders op het forum gelezen dat hij rondt de 200 euro moet gaan kosten

229 pond dat kost de keys versie toch ook zo,n beetje
 
Sinds Novation is overgekocht zijn ze alleen nog maar met controllers bezig :( Ze moeten weer eens een goede VA oid maken..
 
DJ BOB !!!!!!!!!!!!!

I totally agree !!!!!

Een nieuwe VA ala supernova III
 
Zou er ook een toetsenversie van komen?

:D
 
Origineel geplaatst door anoniempje
ik had elders op het forum gelezen dat hij rondt de 200 euro moet gaan kosten

229 pond dat kost de keys versie toch ook zo,n beetje

las ik op Harmony Central geloof ik...
 
Na een aantal teksten lezen op de novation site ben ik er nog steeds niet uit wat dat automapping gedoe nou eigenlijk inhoudt? :) Is het zoals als een learn-functie maar dan voor alle knoppen tegelijk?

200 EUR is geen geld voor zoiets, Behringer mag oppassen als dit klopt... :)
Maar ik vraag me af: ik ga me wss een Virus TI halen, en die heeft in TIOS 1.1 ook een controller functie, is dan nog wel zo'n SL erbij wel de moeite? Jaa ik weet het hoe meer knopjes hoe liever, maar ik heb dan al een BCF, BCR en een Virus TI als controllers? :D

Deze novation heeft geen total recall of ledkransen zeker?
 
Bij ONZE Zuiderburen (Frankrijk dus) op een site kost ie wat meer: http://fr.audiofanzine.com/news/index,id_news,89496.html

Maar het valt af te wachten. Ik vind het gewoon jammer dat ze niet met endless rotaryknoppen met ledkransjes oid werken, total recall = steeds belangrijker en als je kijkt dat behringer het voor zo weinig kan aanbieden... waarom wordt dit gat in de markt (in mijn ogen) niet massaal opgevuld? :)
 
Volgens mij ga ik er toch weer een kopen, ik heb geen spaarkarakter =( =(
 
INderdaad bij de Fransen kost ie €349,- Vind ik persoonlijk toch wat aan de hoge kant.

T is zekers (qua looks en functies) een vette controller, denk ik. Ik heb ook een review van de keys versie gelezen, en de potmetertjes en de padjes moeten toch niet 100% aanvoelen.

Voor €200,- was ik meteen naar de winkel gerend, of de webshop..
 
Origineel geplaatst door kefkekeyser
Mss komen ze later nog met een toetsenversie

De Remote SL al eens gezien? ;)
 
Zie ik dit nou goed op de vergrootte foto??
http://www.hhb.co.uk/hhb/uk/products/largeimage.asp?ID=2465

Zijn nu beide rijen draaiknoppen endless pots (dus total recall op draaiknoppen) geworden ipv alleen de bovenste rij??? Dat zou mij echt helemaal over de streep trekken :)

Kan iemand met een SL bevestigen dat de bovenste rij bij de key-versie endless/total recall draaiknoppen zijn?
 
Ik heb op de novation website een EPS file gevonden (vraag niet hoe :o: ) waarin je ziet dat de tweede rij géén endless rotaries heeft, we worden de laatste paar dagen steeds weer voor de gek gehouden :D
 
Origineel geplaatst door jaccis
DJ BOB !!!!!!!!!!!!!

I totally agree !!!!!

Een nieuwe VA ala supernova III
wou ik net zeggen
 
Back
Top