alesis ion, volume knop

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
mijn ion reageert een beetje raar met de master volume knop

af en toe heb ik het gevoel dat hij werkt als een soort lfo maar als ik dan een kale patch laad om het zeker te weten is dat gevoel weer even weg

verder heb ik wel als ik de master volume knop rondt 30 procent heb dan wil het volume nog wel eens een eigen leventje gaan lijden en ik ben bang dat dit op maximaal volume ook gebeurt ook al hoor ik het niet. ook hoor ik heel soms ietsje gekraak als ik met de master volume knop speel rondt die 30 procent

is dit al een bekend probleem en op te lossen met een nieuw os ? heb garantie dus zo niet dan doe ik hem meteen terug
 
ik zal even een stukje proberen op te nemen

dat is nog best wel lastig want als je wilt dat het gebeurt valt er weinig te ontdekken
 
hier een wavje


dat volume verschil kom meer van mijn gezoek naar het stukje waar de volume knop raar gaat doen

en zo te zien valt zelfs het linker kanaal uit

heb de ion even in andere kanalen geprikt om dat nog eens te testen maar nu krijg ik al een hele tijd niets geen rare storingen meer
 

Attachments

  • ion.mp3
    204,1 KB · Bekeken: 20
nah raar het lukt me gewoon niet om nog een wav op te nemen met het gekraak en het volume wat een eigen leven leidt, want hij blijft het nou goed doen.
 
Back
Top