• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis ion

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Robster

Nieuwkomer
Lid sinds
2 april 2015
Berichten
12
Hierbij bied ik aan mijn alesis ion
Geweldige fm filter en lfo filters

Via het handige en grote beeldscherm kun je makkelijk sound shapen en eigen sound creëren

Synth is geheel grondig schoongemaakt van binnen en van buiten.
Klavier 100% gereinigd.

Enige aandachtspunten zijn dat de volumeknop klein kraakje heeft als er tijdens het spelen aan wordt gedraaid.
De ion heeft ook een program volume knop dus deze kun je als alternatief gebruiken.
En 2 encoders hebben een moment tijdens het draaien dat deze een fractie van een seconde blijft hangen en dan weer verder gaat (osc 1 shape, filter 1 env amount)
Stoort absoluut niet maar moet wel even genoemd worden.
Waarschijnlijk op te lossen met onderhoudsspray maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.

vraagprijs van de synth a € 400,-

evt met gebruikte flightcase a 10 euro

grt rob
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top