Atari & Cubase

Als ik een atari diskette insteek en er iets wil op zoeken in VST dan zegt hij gewoon "disk not formatted, format this disk?"What am I doin' wrong?



Je hebt gelijk "die ouwe meut" heb dit telkens wegsn budgetaire redenen altijd op het achterplan gezet omdat het zo ook werkt, als ik iets wil bewerken dat ik in men hoofd heb dan doe ik het offstudio in wavelab 3.0. en voor HD recording heb al iets.
Nu ik zie dat er velen zijn die niks dan conflicten hebben en nu ook weer moet upgraden naar SX omdat zeer up to date willen zijn, zijn er veel meer mensen bezig met alleen te booten, rebooten, tunen wegens crashes van hun PC ipv er muziek mee te maken (eerst klank dan beeld is mijn motto, keep it simple).
Ik neem aan dan we allen ooit toch de stap zullen moete zetten en dit zeker zonder spijt (ik hoop volgend jaar) en dan zal ik zeker opteren voor iets zoals gewoon VST omdat ik enkel de midi nodig heb en deze bij SX niks waard is voor het moment. De toekomst brengt raad.



sieejaaa! p.
:biertje: :biertje:
 
Origineel geplaatst door Paul Jenner

Wat is dat voor leuke mixermap voor die Juno 2 ? Is dat iets voor mij, sixpack ?
Paul.

onze grote pro Juno, anti JX vrind... paul de jenner.. hehe :D
had jij een ju-2 dan? Vukk duh programmuz... long live the mixamap... erm ik zal ze vandaag wel ff van m'n atari schrapen en op het WWW ploiruh... :peukie:
 
[offtopic]

6 trak, is het ook mogelijk om via sysex op de juno patches te saven?

[/offtopic]
 
Origineel geplaatst door BDeep
[offtopic]

6 trak, is het ook mogelijk om via sysex op de juno patches te saven?

[/offtopic]

(ermm is dat offtopic?)

zal vast wel kunnen dat saven van patchen, van of naar de juno...
mischien is dit iets?: http://www.sid6581.net/synths/juno/j106sysex.txt
 
Laatst gewijzigd:
uhmmmm had er niet echt veel aan, ik bedoelde meer dat je de patch op het apparaat zelf saves, dus (op een mks50) memory protect off, write, write, write ok? write. Zeg maar :)
Maar ik zal vandaag met de handleiding in mijn hand wel weer es gaan stoeien met die sysex.
 
Origineel geplaatst door oli303


Notator SL...

Werkt dat ook al op een Atari 1040STf??
Ik daxht dat de minimumvereisten 1Mb zijn, moet ik ff nagaan.

Zelf heb ik twee exemplaren van Notator dus als je een originele versie wil, moet je maar iets laten weten. Uiteraard met de handleiding en keydongle (geen kopy dus)
 
Origineel geplaatst door 6 trak


errrrm...da's wel heel kinky :D


LOL! mie ent maai junoo ken ket ferrie kinkie indiet!
 
Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik neem aan dat de hoogste TOS versie de beste is ???

groeten

basicsys


Hallo,

Voor de 260 520 en 1040 ST(F)(M) en alle Mega's is 1.4 (Rainbow TOS) het beste.
Voor de 1040 STE Tos 1.6
Voor de Mega STE Tos 2.06
Voor de Falcon Tos 4.04
Voor de TT030 Tos 3.06


Groeten Karel Post

Hooked on TOS:doei:
 
...Atari 1040 St met Cubase 2.01 is voor mij de meest strakke/stabiele combinatie...

Loopt misschien elk kwartaal 1 keer vast !!!

Zeer goed!!!
 
Weet iemand trouwens nog of er voor de Emagic Unitor/AMT serie ook Atari drivers zijn? Heb zelf nog lopen zoeken maar alsnog niet gevonden. Via de seriele poort welteverstaan.

Hoop op een regenachtige zondag nog een keer een Falcon030 project met suc6 af te ronden. ;)
 
Atari TT met Cubase 3.01, De Cubase 2.0 die ik had werkte niet op een TT.
Via de Steinberg MM1 8x midi out, wat strakker werkt als een Midex +
Op gebied van Midi zweer ik bij deze set
Als ik een TT tegenkom koop ik ´m graag als backup
PC gebruik ik eigenlijk alleen voor audiobewerking
 
Als ik een atari diskette insteek en er iets wil op zoeken in VST dan zegt hij gewoon "disk not formatted, format this disk?"What am I doin' wrong?
denk dat ie gewoon kaduuk is... zoiets ken je ook op de pc krijgen.. hetzelfde bericht bedoel ik.. en dan is ie stuk :(.. kijken oor een nieuwe dus.. ;)
 
Origineel geplaatst door Bass
...Atari 1040 St met Cubase 2.01 is voor mij de meest strakke/stabiele combinatie...

Loopt misschien elk kwartaal 1 keer vast !!!

Zeer goed!!!

Dan moet je toch eens upgraden naar een Mega ST denk ik. Die van mij is misschien drie keer vastgelopen in de 4 jaar dat ik hem heb ...


Paul.
 
[beetje off-topic]
Ik wil ook nog steeds aan de gang met m'n vier gratis verkregen 1040ST(F)'s met additionele meuk, maar ik heb nog een monitortje nodig, dus als iemand nog zo'n ding heeft staan die 'ie kwijt wil: mail me effe :)
[/beetje off-topic]
 
Origineel geplaatst door Ralf T
[beetje off-topic]
Ik wil ook nog steeds aan de gang met m'n vier gratis verkregen 1040ST(F)'s met additionele meuk, maar ik heb nog een monitortje nodig, dus als iemand nog zo'n ding heeft staan die 'ie kwijt wil: mail me effe :)
[/beetje off-topic]

Heb jij nog een muis voor mij liggen? Ik mis namelijk en muis. Helaas heb ik geen monitor voor je.
 
Twin-x, nee... Sorry, maar er zaten maar twee muizen bij. Eentje voor mijzelf en eentje voor krz...
 
diskette

diskette

je hebt een hd-tje in je Atari geformateerd als dd. Als je op het hd-gaatje een plakbandje doet ..doet hij het welk als het goed is...

Of was dit het probleem niet??
 
Ik zou die Atari monitors lekker laten voor wat ze zijn, ik heb een verloopkabeltje gekocht voor die Atari warmee je hem gewoon op een SVGA monitor kunt aansluiten ...

Kijkt een stuk beter in 19" :)

Paul.
 
Back
Top