Oxygene 4

Ik vind de mix niet geweldig, maar je hebt wel een paar knappe geluiden in elkaar gezet.
De Phaser klinkt goed en de leadsound klinkt ook prima. De hoge 'strings' in het tussenstukje zijn ook goed getroffen.

Ik vind het al met al zeker geen onaardige poging, maar ritmesectie en vooral de totale mix verdienen de nodige aandacht.

Ik ben benieuwd naar een volgende versie.


groet

Tom
 
Bij mij gaat ie.. wel 40 seconden wachten.... ik wacht... ik wacht... en dan... niks.
 
Ik kan na die belachelijke 40 sec. wachttijd een knopje drukken en het downloaden lukt.

De track:
Het intro is rommelig, misschien dat je met behulp van een delay effect op de percussie de juiste accenten kunt leggen.
Verder heb ik er niet zo veel op aan te merken. Nog een kleine tip dat, ride the faders.
 
Origineel geplaatst door FrankH
Ik kan na die belachelijke 40 sec. wachttijd een knopje drukken en het downloaden lukt.

De track:
Het intro is rommelig, misschien dat je met behulp van een delay effect op de percussie de juiste accenten kunt leggen.
Verder heb ik er niet zo veel op aan te merken. Nog een kleine tip dat, ride the faders.

okee thanks for the tip.

:okdan: :doei:
 
Na tweeënenhalve minuut wachten krijg ik wel een aanbod voor een vriendin uit zuidhorn te zien maar geen mogelijkheid om bij de track te komen. Ehhh :confused: doe ik iets verkeerd ?
 
Origineel geplaatst door renema
Na tweeënenhalve minuut wachten krijg ik wel een aanbod voor een vriendin uit zuidhorn te zien maar geen mogelijkheid om bij de track te komen. Ehhh :confused: doe ik iets verkeerd ?

als het goed is krijg je een advertentie over het aftellen heen.
kan je gewoon kruisje doen die er staat. en dan heb jij je aftellen weer.
 
Aha, dus dat is de truck. Ik vind de geluiden erg goed inderdaad. In de bas partij en het "ritme" vallen soms een paar gaten en de mix zou nog wat fijner kunnen. Al met al; petje af Chapeau :mexico:
Wanneer er een versie 2 komt, post je die dan ook ?
 
Origineel geplaatst door renema
Aha, dus dat is de truck. Ik vind de geluiden erg goed inderdaad. In de bas partij en het "ritme" vallen soms een paar gaten en de mix zou nog wat fijner kunnen. Al met al; petje af Chapeau :mexico:
Wanneer er een versie 2 komt, post je die dan ook ?

Tuurlijk.
 
Niet slecht gedaan.
Met wat voor apparatuur is dit gemaakt?

De phasor die je hier hoort gaat via een Q20 fx professor. :geslaagd:
 

Attachments

  • q20phasor.mp3
    921,2 KB · Bekeken: 39
Origineel geplaatst door RES
Niet slecht gedaan.
Met wat voor apparatuur is dit gemaakt?

De phasor die je hier hoort gaat via een Q20 fx professor. :geslaagd:

neenee, het is alleen maar software.
dan wel Propellerhead Reason 3.0.4
 
Super gedaan hoor !!
Toch twee puntjes van kritiek.
In het originele nummer zit een duidelijke bas partij. Die mis ik bij jou. Kan ook aan de kleine speakertjes liggen waar ik op dit moment op luister (laptop).
Verder lijkt het een enkele keer alsof de lead melodie een beetje uit de maat is. Volgens mij heb je die met het handje ingespeeld.

Maar verder echt klasse hoor. Ik zou het niet kunnen denk ik.
 
Origineel geplaatst door renepela
Super gedaan hoor !!
Toch twee puntjes van kritiek.
In het originele nummer zit een duidelijke bas partij. Die mis ik bij jou. Kan ook aan de kleine speakertjes liggen waar ik op dit moment op luister (laptop).
Verder lijkt het een enkele keer alsof de lead melodie een beetje uit de maat is. Volgens mij heb je die met het handje ingespeeld.

Maar verder echt klasse hoor. Ik zou het niet kunnen denk ik.

Bij die bas moet het dan aan de speakers liggen want de bas zit er wel degelijk in.
 
Back
Top