kga de woestijn in en zoek goeie recorder, huren!

illiqual

NO=ON
Lid sinds
19 juli 2003
Berichten
181
Dag,
Khad een vraag.
Ik ga over een maandje of 3 naar Namibië om opnames te maken.
Nu heb ik al een goeie micr maar een goeie portable recorder ontbreekt nog.
Het budget is nu niet zo ruim dak een recorder kan kopen dus vroeg ik me af of er ergens verhuurbedrijven zijn die dit soort zaken hebben tegen een redelijk tarief.
Bijvoorbaat dank,
 
nee ..Over een maand of 3
en 499 us dollar is echt veel te veel voor mn budget, dus daarom zou ik wel willen huren
;)
Maar thanx for the investigation:)
 
feedback of thomann hebben een hoop nieuwe wav/mp3 mediacard recorders vanaf ik geloof een 240 euro
 
Re: kga de woestijn in en zoek goeie recorder, huren!

Origineel geplaatst door sedahsays
Dag,
Khad een vraag.
Ik ga over een maandje of 3 naar Namibië om opnames te maken.
Nu heb ik al een goeie micr maar een goeie portable recorder ontbreekt nog.
Het budget is nu niet zo ruim dak een recorder kan kopen dus vroeg ik me af of er ergens verhuurbedrijven zijn die dit soort zaken hebben tegen een redelijk tarief.
Bijvoorbaat dank,


Wel ff zorgen voor goeie bescherming voor je mike en rest-apparatuur dan.. Zand is de ultimate gear-killer.. Na water dan he..
 
Ja mindisk (nee geen audiofiel maar die mini jacks, eng eng) heb ik maar ik was benieuwd of zo'n portable setje duur was om te huren. Dus weet iemand verhuurbedrijven?
Dank wederom alvast
 
@ adDm
Reden te meer om een proff. setje te zoeken voor weinig. Daarom idd had ik al dat woestijn verhaal erbij gezet.
 
Goh, klinkt interessant. Ga je er speciaal naar toe om opnames te maken? Of is het een vakantie en maak je meteen gebruik van de situatie? En wat wil je precies gaan opnemen?

ben weer lekker nosey, maar dit maak je toch ook niet elke dag mee
 
Mp3 speler! Heeft ook maar weinig mechanische onderdelen! Suc6
 
@toverkoning
Het is werkbezoek met een vakantie erachteraan:) Mijn vriendin heeft een stichting voor het behoud van de grote katachtigen Stichting Spots waaronder de cheetah en die gaan we bezoeken o.a.SPOTS En ik wil in de woestijn fieldrec. gaan maken.
ja kheb er zin an Maaruh...Verhuurbedrijven...?
 
Bel onyx eens of die nog een 2ehands minidisk hebben, onyx maakt een soort dockingstations waar die dingen in gaan , dan heb je meteen mic. ingangen etc. En die dingen klinken ook nog eens best aardig. Misschien verhuren ze ook wel..
Als je geen info over onyx kunt vinden, weten ze bij triple audio mischien meer....
 
Misschien kan je die van Captain Beefheart lenen?...:D
 
@marco ..volgens mij snap ik um nu (pas).
Ach ja traag van begrip laten we het daar op houden.
 
Ja...was die rare knakker die de woestijn in ging om te componeren..moest daarom gelijk aan Befheart denken...weerde muziek ook..
maaruh...ben jaloers op je hoor..en ik vind het een waanzinnig idee om van de situatie gebruik te maken en natuur-opnames te maken..super! Veel succes!!;)
 
@ tactic ; Vette site! dank....en wederdienst dan..misschien ken je m al
soundtransit

@ marco ; Rare gast? haha;)

btw kdenk dak toch maar iets koop idd pff stervens duur; huren.
 
Back
Top