Vengeance Korg Legacy Soundset

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Dear Vengeance-Sound customers,

the Vengeance-Forum users voted for the next soundset...
and they voted for Korg Legacy Collection!
Really good choice, the Korg Legacy Collection sounds absolutely outstanding
for a software synthesizer and it was really fun to program these sounds...

please listen to the extralong demo mp3:
http://www.soundwizard.de/Sounds/www.vengeance-sound.de - Korg Legacy Soundset by Manuel Schleis.mp3

for details visit:
http://www.vengeance-sound.com

regards and success with your musical projects!
Manuel Schleis

o.a. leuk om eens te horen wat de korg legacy collection in huis heeft, voor de trancers onder ons :)
 
Sjeezus wat een mierzoete geluidjes/loopjes allemaal...
 
Zit er ook een lijst met gebruikte effectapparatuur bij? ik neem aan dat dit niet de legacy stand alone is?
 
Origineel geplaatst door eye-con
ik neem aan dat dit niet de legacy stand alone is?

:erm:

tuurlijk wel
 
Origineel geplaatst door eye-con
Zit er ook een lijst met gebruikte effectapparatuur bij? ik neem aan dat dit niet de legacy stand alone is?

In de Legacy Cell (die je ook ziet in het plaatje op de Vengeance site) heb je sowieso zes aparte effecten (twee per synth en twee master), dus ik zou niet weten waarom het niet de Legacy stand-alone zou zijn.
 
ik heb de geluiden van manuel deze week gehad/gekocht en ze zijn zeker wel van de legacy alleen en klinken ook vet maar ze vreten cpu: :)
 
Ja 'k weenie hoor maar er zit ook een bak compressie over die mp3. Is dat ook uit de Korg ?
 
dat niet maar het gaat tog om de geluiden die je hoort :) en die zijn lekker (niet allemaal natuurlijk maar dat is een persoonlijke smaak):biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Backdrop
Ja 'k weenie hoor maar er zit ook een bak compressie over die mp3. Is dat ook uit de Korg ?

D'r zitten er genoeg in. Check maar vanaf preset 60...
 

Attachments

  • mdex.jpg
    mdex.jpg
    118,3 KB · Bekeken: 87
But this outstanding sound has its price: When using unisono mode, even modern PCs come to their limits. A power PC is recommended here...

van hun site
 
alle bassies aan toe, klinkt vet man ! dit zou wel eens een goede inverstering kunnen zijn........ nu het geld nog, hahahahaa
 
Origineel geplaatst door totalee
ja kut he ik kan met veel moeite 1 geluidje ten gehoore brengen=(

mag ik vragen wat voor configuratie je het op draait? dan weet ik een beetje of het voor mij zin heeft de geluiden te overwegen :)
 
NJAMMMMMMMMEEEEEEEEE, ik ga die mooie zooi kopen, die soundset denk ik. de lgacy had ik al. niet dat ik zelf niet kan prutsen, maar hij gaat zo effe meteen commercieel met zo'n soundset.
 
Back
Top