indispensable [trance]

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
hoi pikkies 8> :),

http://home.quicknet.nl/qn/prive/sy.haak01/stevy-indispensable.mp3

blijf gewoon trackies maken en hoop zoveel mogelijk advies mee te nemen :). luisterd en huiverd. intro opnieuw niet helemaal tevreden, verder duurt 1e deel ff wat te lang, mss wat meer met n piano doen, vind pianos leuk 8) , wat vin je uberhaupt van die piano?

goed. check maar even, kraak me onderbouwd af als je t kut vind, zeg anders wat leuks maar zeg iig iets!

wat rustige relaxte ietwat klassieke invloeden eraan gegeven.

thanks. :)
 
Ik vind je intro wat raar.
skip gewoon de eerste 2 minuut 30
je offbeatbas had ik zelf een ander geluid gegeven

tja... sommige stukken vind ik wel lekker sommige stukken vind ik overbodig
Lijkt wel of je gewoon van alles in 1 nummer hebt gegooit. Zo van owja dit is ook wel leuk en misschien nog eens dit trucje uithalen etc.
 
Ik vind het ook een onsamenhangend 'geheel'.
Sommige melodietjes klinken op zich wel mooi. Maar het is teveel aan elkaar geplakt van alles wat, zoals Cool-T al zegt.

Die saw lead heb ik ook wel een beetje gehoord. Kan op zich mooi zijn, maar niet alleen maar die saw geluiden heen en weer, op en neer uitmelken. Als je m gebruikt, maak m dan een stuk ranziger, breder en briljanter, klinkt nu een beetje flauw.

De kick mag wat meer attack, klinkt nu een beetje soft. En de upbass vind ik ook jammer, is erg saai zo.

Samengevat: zit zeker potentie in, maar mag een heftiger geheel zijn! :)
 
Vind het intro wat te melodieus persoonlijk...(heb ik zelf meestal ook last van). Zou hem proberen wat dramatischer te maken door hem simpeler te maken... Vind hem vanaf 3:00 trouwens wel sterk!

De twee melodieen door elkaar in 1 track??

pok...pok...pok...pok...pok...pok; je bassdrumsound... heb je niet een sample met wat meer laag erin?
 
Origineel geplaatst door Almeros
Vind het intro wat te melodieus persoonlijk...(heb ik zelf meestal ook last van). Zou hem proberen wat dramatischer te maken door hem simpeler te maken... Vind hem vanaf 3:00 trouwens wel sterk!

De twee melodieen door elkaar in 1 track??

pok...pok...pok...pok...pok...pok; je bassdrumsound... heb je niet een sample met wat meer laag erin?

bedanklt voor je tips, zal t in uitvoering brengen!

[ off topic, erg vette tracks op je site man, vet! "i should have known" klinkt erg goed! ]
 
Origineel geplaatst door Almeros
Ben benieuwd naar je volgende versie dan!

(En thanks... maar hoor aan alle tracks hier op het forum dat dat van mij ook nog behoorlijk beter kan ;))

ELKE track kan beter ;) [helemaal als je aan iedereen zn wensen wil voldoen]
 
Nee ben ik het niet mee eens.

Sommige tracks zijn gewoon af. Die zitten kwa mix en mastering gewoon goed in elkaar.
Of vervolgens iedereen dat ook een leuke track vind is wat anders.
 
ik vind de intro en harmonische opbouw daarvan juist het meest geslaagde deel.. vind het een leuk nummertje
 
nee, want na 5:25 komt die opbouw terug in de typische trance stijl, en dus is er een perfect geheel onstaan..imo. tevens werkt de piano erg goed.
 
Tja het komt wel terug ja, maar als ik 3 verschillende gevoelens in een track gooi en ze terug laat komen betekend dat nog niet dat ik ook een mooi samenhangende track gemaakt heb.

maar we kunnen het er nog wel lang over hebben wat jij vind en wat ik vind.
uiteindelijk is het Stevy's trackje en hij moet zelf maar kijken wat hij er mee doet
 
Origineel geplaatst door Cool-T
Nee ben ik het niet mee eens.
Of vervolgens iedereen dat ook een leuke track vind is wat anders.

Dan kan de track volgens degene (ok je moet er wel WAT in zien) toch beter 8~ ... ?
Naja goed maakt niet uit :D.

------


Bedankt voor je commentaar Naton, vet dat jij het op een andere manier ziet.

*edit: alle bs maar ff uit me bericht verwijderd :).
 
Laatst gewijzigd:
Intro is IMO ook heel erugh tof..........
Wel vind ik de piano in het nummer...of te hoog...of te schel klinken.
Ook lijkt het in mijn beleving dat de kick en de snare wat harder(vetter) mogen.....Voor de rest een goede track hoor.

Greetings van Defaulty
 
Origineel geplaatst door defaulty
Intro is IMO ook heel erugh tof..........
Wel vind ik de piano in het nummer...of te hoog...of te schel klinken.
Ook lijkt het in mijn beleving dat de kick en de snare wat harder(vetter) mogen.....Voor de rest een goede track hoor.

Greetings van Defaulty

Over die piano heb je idd gelijk, ff TE, vind ik ook. Dat je t intro vet vin =verbaast me, schijnbaar meningen erg over verdeelt!
 
Back
Top