Technologie festival met oa ex-kraftwerkdude

Zeg dat wel !

Ziet er heel gaaf uit! Mooi verhaal over de philips...

Wie weet... Ze zoeken vrijwilligers ;)
 
Het programma is echt niet te flauw....DMX crew,Daniel Wang..Regiseur Peter Greenaway etc...Het festival word georganiseerd door de mensen die ook Shine festival op poten hebben gezet.
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Regiseur Peter Greenaway

Ik zag hem in Antwerpen afgelopen jaar en het was het meest zware en walgelijke wat ik ooit heb aanschouwd... is natuurlijk behoorlijk subjectief, maar dit ging echt ver...

http://www.tulseluperjourney.com/

Dit was onze makker Peter live aan het "spelen" en geile groupies, van in de dertig, waren luidkeels flarden van tekst aan het meebrullen.. en er werd braaf geklapt en gegrinnikt op de gepaste momenten. Mijn zusje schreeuwde halverwegen: "BOOOO!" en "This is terrible!" we werden aangekeken en mijn zus is luidkeels vertrokken om tegen het einde terug te komen en nog een keer flink te BOO-en..

..iets waar ik en mijn zwager te braaf voor waren en de rest van de zaal ook. Iedereen keek smerig onze kant op, maar velen dachten hetzelfde! Weg met die avantgardistische hippe kuthouding en terug naar het zwart/witte goed en slecht.. tuurlijk mag je boooen, natuurlijk hoef je niet te klappen en mag je lachen wanneer je wilt.. bah wat een afschuwelijke ervaring..

Beetje een Invasion of the Bodysnatchers, maar dan met een arty incrowd!
 
Origineel geplaatst door Alexander
Ik zag hem in Antwerpen afgelopen jaar en het was het meest zware en walgelijke wat ik ooit heb aanschouwd... is natuurlijk behoorlijk subjectief, maar dit ging echt ver...

http://www.tulseluperjourney.com/

Dit was onze makker Peter live aan het "spelen" en geile groupies, van in de dertig, waren luidkeels flarden van tekst aan het meebrullen.. en er werd braaf geklapt en gegrinnikt op de gepaste momenten. Mijn zusje schreeuwde halverwegen: "BOOOO!" en "This is terrible!" we werden aangekeken en mijn zus is luidkeels vertrokken om tegen het einde terug te komen en nog een keer flink te BOO-en..

..iets waar ik en mijn zwager te braaf voor waren en de rest van de zaal ook. Iedereen keek smerig onze kant op, maar velen dachten hetzelfde! Weg met die avantgardistische hippe kuthouding en terug naar het zwart/witte goed en slecht.. tuurlijk mag je boooen, natuurlijk hoef je niet te klappen en mag je lachen wanneer je wilt.. bah wat een afschuwelijke ervaring..

Beetje een Invasion of the Bodysnatchers, maar dan met een arty incrowd!



o
 
Origineel geplaatst door Alexander
Ik zag hem in Antwerpen afgelopen jaar en het was het meest zware en walgelijke wat ik ooit heb aanschouwd... is natuurlijk behoorlijk subjectief, maar dit ging echt ver...

http://www.tulseluperjourney.com/

Dit was onze makker Peter live aan het "spelen" en geile groupies, van in de dertig, waren luidkeels flarden van tekst aan het meebrullen.. en er werd braaf geklapt en gegrinnikt op de gepaste momenten. Mijn zusje schreeuwde halverwegen: "BOOOO!" en "This is terrible!" we werden aangekeken en mijn zus is luidkeels vertrokken om tegen het einde terug te komen en nog een keer flink te BOO-en..

..iets waar ik en mijn zwager te braaf voor waren en de rest van de zaal ook. Iedereen keek smerig onze kant op, maar velen dachten hetzelfde! Weg met die avantgardistische hippe kuthouding en terug naar het zwart/witte goed en slecht.. tuurlijk mag je boooen, natuurlijk hoef je niet te klappen en mag je lachen wanneer je wilt.. bah wat een afschuwelijke ervaring..

Beetje een Invasion of the Bodysnatchers, maar dan met een arty incrowd!

wat was er zo vreselijk aan dan? Ik heb 'em dit ook live zien doen op een feestje van Submarine (het productiebedrijf, waar ik stage heb gelopen) in de A'damse schouwburg en vond het er wel cool uitzien. Zeker zoals ie dat met zo'n enorme touchscreen kon "spelen".
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
IK ben ook altijd te laat met posten.....

dit soort festival kan niet genoeg gepost worden toch.. ik kijk er al lekker naar uit.. eerst dit weekend SONIC ACTS :okdan:
 
Back
Top