Midi-controller

Orgineel geplaatst door lo-fi
je voor: je hebt een PocketDial. Die heeft 16 knoppen. En dan heb je 'n softsyth, waarbij 16 knoppen IN DEZELFDE LAY-OUT op je beeldscherm liggen.


Zoiets wou ik dus maken voor de Pentagon-1 (zie topic zelfgemaakte midicontroller ofzo) :)
maar jah.. 115 knoppen...

Maare voor de rest heb ik wat op forums gelezen etc en heb gezien dat de optie multirecord incoming midi signalen naar de tracks stuurt die je kiest. Je kan dan de mididata over verschillende kanalen sturen zodat elke vsti de zijn bestemde data ontvangt. Het probleem hierbij is dat je niet bij elke vsti zijn ontvangende kanaal kan kiezen (wel bij reaktor maar niet bv bij tau pro) :{
 
Orgineel geplaatst door lo-fi
Zeg Twin-X, waar verkopen ze die Kenton dan? Ik neig in de richting van 'n Regelwerk, maar als het goed is, is die Kenton veul goedkoperder. Toch?

Ik had dat artikel ergens gelezen interface of futuremusic (t was een midicontroler test) Zal t voor je opzoeken vanavond. Misschien dat er een weblink bij zit. (want ik weet eigenlijk niet waar ze worden verkocht in nl)
 
Ik ga voor die potmeters van de clavia nordlead3, (Die zijn vele malen goedkoper dan die met motorfaders) Als ze daar nou ook eens een midicontroller mee maakten, dan heb je dat gezeik niet meer met die verspringende waardes.
 
dat is er al ... alleen zonder ledkrans : de pocketdial van doepfer

ennuhm ik denk dat er 1 controller is die enigzins in de buurt komt van wat jij wilt traizor :
de doepfer drehbak, die heeft 64 knoppen verdeelt over 4 blokken en die 4 blokken zijn bedoelt om 4 verschillende plugins mee aan te sturen. check it out : www.doepfer.de
 
Back
Top