Zanger / DJ zoekt Producer

Rule-Ant

Nieuwkomer
Lid sinds
13 februari 2006
Berichten
1
Locatie
Groningen
Zanger / DJ zoekt Producer

Om krachten samen te bundelen tot het ontstaan van originele muziek, dat zich ergens bevind tussen synthpop, electroclash, techno, progressive / goa trance, Electronic Body Music, dark electro.

Mogelijke richtingen:


- Depeche Mode
- Vitalic
- Don Diablo
- VNV Nation
- Covenant
- Ladytron
- Markus Schultz
- Mind In A Box
- Infected Mushroom
- Grendel
- DK7
- The Faint
- John Starlight
- T.Raumschmiere
- Wolfsheim
- Juno Reactor


Als zanger: zingen doe ik sinds 1990, maar pas sinds 2000 (tot heden) vrij intensief in Prey, een gothic/doom metal band. Mijn invloeden: Freddy Mercury / Queen, The Cure, Depeche Mode, Morrissey / The Smiths, Jeff Buckley, A Perfect Circle, Devin Townsend, VNV Nation, Anathema, Borknagar / Arcturus, Opeth etc.

Als DJ: draaien doe ik sinds 2000. O.a. in Groningen: VERA, Simplon, Oude RKZ en andere (anti) kraak locaties en sporadisch in Utrecht, Wageningen, Nijmegen & Leeuwarden plus een aantal keren in Zuid Afrika. Draaien doe ik voornamelijk op gothic-scene gerelateerde feesten. Mijn draaistijl varieert van (dark) electro(clash) tot industrial, van new wave en indie tot dark wave, van darkfolk & dark ambient tot industriële noise met af en toe wat uitstapjes naar niet voor de hand liggende stijlen.

Kortom: in muziek liggen mijn ambities, en mijn muzieksmaak is zeer eclectisch. In de samenwerking kunnen we dus ook alle kanten op.

Mijn motivatie: ik programmeer zelf wel eens muziek, maar niet echt op een professioneel niveau, waardoor de ideeën die ik heb niet klinken zoals ik graag zou willen dat ze klinken. Dit is dan ook een belangrijke reden waarom ik een samenwerking met een producer zoek. Ook wil ik graag meer leren en mijn vaardigheden verbeteren. Daarnaast wil ik niet alleen in rock & metal zingen en zou ik graag mijn stem op andere manieren gebruiken. Daarom ben ik ook bezig te experimenteren als singer/songwriter.

Lijkt me geweldig om in ieder geval een single te maken en als het goed bevalt een volledige cd / plaat.

Heb je interesse, mail dan naar rule_ant@[nospam]hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Roeland
http://www.prey-band.com
http://rule-ant.livejournal.com
 
Back
Top